Revista Forbes publica o analiza care sustine ca cele doua companii vor fi, in curand, de domeniul trecutului.

Google si Facebook vor fi istorie peste 5, cel mult 8 ani, afirma revista Forbes intr-o analiza. Cele doua companii nu se vor evapora complet, insa influenta lor va fi foarte scazuta.

Se va ajunge in aceasta situatie din cauza progresului lumii digitale. "Durabilitatea in timp a unei companii depinde direct de perioada in care a fost creeata", afirma bloggerul Eric Jackson, pentru Forbes.

El sustine ca au existat 3 generatii pana acum:

  • Web 1.0 (1994 - 2001): Netscape, Yahoo!, AOL, Google, Amazon, eBay
  • Web 2.0 (2002 - 2009): Facebook, LinkedIn, Groupon
  • Web 3.0: era telefoanelor mobile

Statistic vorbind, de fiecare data cand s-a trecut la o noua generatie, cea anterioara a fost pe cale de disparitie, mai spune Jackson.

Alti analisti sustin, dimpotriva, ca marile companii au o putere mare de adaptare, deoarece detin fonduri uriase cu ajutorul carora pot cumpara startup-uri. In cel mai rau caz, Google si Facebook pot avea soarta Microsoft, o companie care face eforturi mari ca sa reziste pe piata, crede George Anders, un alt editor Forbes.

Share articol: