Succesul se datoreaza intr-o masura semnificativa lansarii celei de-a treia versiuni de Apple Watch. Series 3 ar fi trebuit sa creeze un impact important incepand cu al doilea trimestru, insa disponibilitatea limitata a afectat vanzarile.

Apple a rezolvat intre timp problemele de disponibilitate si a reusit sa furnizeze mai multe ceasuri inteligente in al treilea trimestru. Compania americana a livrat 3,9 milioane de ceasuri, având cel mai bun trimestru din acest an.

Totusi, Watch Series 3 reprezinta mai putin de un sfert din totalul accesoriilor inteligente vandute de Apple in trimestrul al treilea. 800.000 de ceasuri din cea mai noua serie a livrat Apple in cel mai recent trimestru.

Locurile doi si trei sunt ocupate, in ordine, de chinezii de la Xiaomi si de Fitbit. Xiaomi a livrat 3,6 milioane de accesorii inteligente, in timp ce cei de la Fitbit au livrat 3,5 milioane de produse din aceeasi categorie.

Apple a lansat Watch Series 3 pe 22 septembrie, odata cu noile modele de iPhone. Series 3 este prima versiunea a ceasului inteligent Apple care include un modul de date, conectandu-se direct la internet.

Insa, chiar conexiunea de date este care a creat probleme pana acum. Unele din ceasurile Apple din noua serie nu se conectau la internet, problema rezolvata printr-un update de software.

Sursa: News.ro