HTC, unul dintre pionierii inovatiei in tehnologii inteligente, anunta noi evolutii ale sistemului Vive VR, prezentand urmatorul pas in aducerea realitatii virtuale mai aproape de consumatorii din intreaga lume. Prin Vive Pre, HTC onoreaza promisiunea de a crea experiente captivante care schimba modul in care comunicam, ne recream, invatam si instruim. Fiecare componenta a fost reproiectata de la zero pentru a furniza confort, ergonomie si performante sporite. Cu imbunatatiri importante atat in ceea ce priveste imaginea cat si versatilitatea, Vive Pre creeaza o lume fara limite.

“Cand am anuntat prima data Vive, in urma cu 10 luni, am avut obiectivul ambitios de a schimba fundamental modul in care oamenii comunica si interactioneaza cu lumea – pentru totdeauna”, a declarat Cher Wang, presedinte si director executiv, HTC. “De atunci, Vive a avut parte de o primire foarte buna din partea mass-media, din partea comentatorilor din industrie, a consumatorilor si a sutelor de parteneri si branduri cu care am lucrat pentru a furniza un continut VR dinamic si plin de inspiratie. Astazi ne aflam in pragul unei noi ere. Vive creeaza o lume in care singura limita este imaginatia umana.”

O lume captivanta cu noul headset Vive

Noul design al headset-ului Vive a fost perfectionat pentru a oferi utilizatorului un confort crescut, sporind senzatia de cufundare in lumea virtuala pe care o creeaza. Casca este acum mai compacta si are un design actualizat al curelei, care ofera mai multa stabilitate si echilibru. Un sistem vizual imbunatatit cu ecrane mai luminoase si o imagine de calitate superioara aduc mai multa claritate si chiar un simt al imersiunii mai dezvoltat. Datorita insertiilor de spuma interschimbabile si accesoriilor pentru nas din interior, Vive Pre se potriveste in mod confortabil si sigur oricarui utilizator. Vive Pre poate fi ajustat cu usurinta pentru diferite forme faciale, ramanand in acelasi timp compatibil cu diverse tipuri de ochelari.

Camera frontala integrata imbina realitatea virtuala cu cea fizica

Vive Pre aduce in spatiul virtual elemente din lumea reala. O noua camera frontala permite utilizatorului sa aiba mai multe activitati, atat in lumea virtuala cat si in cea reala, imbinand elementele fizice cu spatiul virtual datorita sistemului Chaperone. Utilizatorul poate lua loc, isi poate cauta bautura si poate purta conversatii fara a scoate casca. si acesta este doar inceputul...

Control mai bun

Completand experienta VR, controlerele Vive au fost optimizate cu ergonomie imbunatatita si muchii mai rafinate, un mai bun echilibru, noi butoane si grip pad-uri pentru a se simti mai confortabil in palma. Controlerele sunt dotate acum si cu acumulatori reincarcabili din litiu-polimer, cu incarcare micro-USB care asigura peste 4 ore de functionare cu o singura incarcare.

Senzorii ficși ai sistemului Vive au fost si ei reproiectati pentru a fi mai compacti, mai silentioși si asigura o mai buna urmarire a utilizatorului in mediul dat.

Solutie completa

HTC Vive va fi primul hardware VR care suporta SteamVR. Create de Valve, tehnologia de urmarire Steam VR si sistemul Chaperone sunt optimizate pentru utilizarea cu Steam, una dintre cele mai mari platforme online pentru jocuri si software pentru PC, Linux si Mac.

Conturarea industriei realitatii virtuale

De la anuntarea Vive, HTC si Valve au lucrat cu mii de dezvoltatori si parteneri pentru crearea de continut VR intr-un spectru larg de sectoare, de la jocuri si divertisment la sanatate, industria auto, retail si educatie. HTC si cei peste 15 parteneri Vive vor prezenta aplicatiile VR in cadrul CES 2016, demonstrand potentialul unei lumi fara limite in ceea ce priveste imaginatia. Producatorul auto de top Audi a creat o experienta de retail de lux, in care consumatorii pot explora modele de masini virtuale, incluzand Audi R8, iar Dassault va prezenta modul in care compania dezvolta viitorul designului de produse 3D in VR. Tot la CES 2016, HTC va prezenta un nou brand pentru Vive.

Vive va avea lansarea comerciala in aprilie 2016. HTC si Valve vor incepe noul an realizand și distribuind 7.000 de unitati suplimentare catre dezvoltatorii de continut.