LG Electronics isi dezvolta tehnologia brevetata de inteligenta artificiala bazata pe deep learning, odata cu dezvoltarea unei platforme AI in toate diviziile de business LG.

DeepThinQ 1.0 a fost dezvoltata anul trecut, odata cu inaugurarea Centrului de Inteligenta Artificiala LG din Coreea, gandit pentru gasi noi solutii in cercetarea in domeniul AI.

Platforma permite o integrare facila a AI intr-o gama mai larga de produse, permitand dezvoltatorilor de produse LG sa aplice tehnologii deep-learning produselor viitoare.

Produsele LG dezvoltate cu DeepThinQ – de la dispozitive mobile la electrocasnice – vor oferi o experienta de utilizare completa, conectand o gama larga de tehnologii si solutii la platforma AI avansata.

DeepThinQ 1.0 vine echipat cu functii AI precum recunoasterea vocala, video si prin senzori, precum si detectia corpului uman si a spatiului, functii dezvoltate cu ajutorul informatiilor adunate in ani de zile despre obiceiurile clientilor LG.

DeepThinQ 1.0 suporta o varietate de platforme de operare, precum Android, Linux si webOS. Produsele dezvoltate in cadrul acestei platforme se auto-educa, folosind servere de cloud pentru a deveni mai inteligente in timp.

Senzorii inteligenti ne pot salva viata

Aceasta functie de invatare sta la baza DeepThinQ, permitand produselor AI de la LG sa inteleaga nu doar mediul lor extern, ci si modelele comportamentale ale clientilor.

De exemplu, un aparat de aer conditionat LG ThinQ poate invata, in timp, obiceiurile de viata ale clientilor, racind automat camera la temperatura preferata de ocupant.

In masina, tehnologia LG de monitorizare a habitaclului invata expresiile faciale si gesturile soferului, recunoscand momentul in care acesta incepe sa atipeasca.

In cele din urma, ThinQ va putea adapta automat muzica, iluminatul sau climatizarea din masina, invatand mai multe despre pasagerii care ocupa cel mai adesea masina.

DeepThinQ schimba deja modul in care sunt construite anumite produse destinate sectoarelor comerciale si de consum.

Robotii-Ghid de la LG, aflati pe Aeroportul International Incheon din Coreea, si-au imbunatatit deja sistemul de recunoastere vocala in ciuda zgomotului ambiental, pentru ca pasagerii sa se poata face mai bine intelesi. Aspiratorul robotic de la LG invata diferenta dintre un scaun si un caine, deplasandu-se in consecinta.