Samsung Electronics Co., Ltd., lider in industria accesorilor smart, a lansat doua noi versiuni ale smartwatch-ului Gear S2 classic, Rose Gold de 18K si Platinum, pentru a le oferi utilizatorilor mai multe posibilitati de exprimare a stilului personal, pastrand acelasi design circular si specificaţiile tehnice avansate.

„In 2015, am stabilit noi standarde in categoria accesoriilor smart cu Gear S2. Am depasit barierele prin lansarea unuia dintre cele mai avansate dispozitive Samsung de pana acum,” a declarat Younghee Lee, vicepresedinte executiv Global Marketing, Mobile Communications Business in cadrul Samsung Electronics. „In 2016, vom continua sa stabilim noi standarde si sa le aduce utilizatorilor dispozitivele pe care acestia si le doresc.”

Odata cu lansarea lui Gear S2, Samsung a dat startul unor colaborari cu diversi parteneri pentru a le oferi utilizatorilor mai mult confort si o experienta de utilizare intuitiva si placuta. Aplicatiile CNN si Bloomberg pentru Gear S2 sunt doua dintre cele mai frecvent accesate aplicatii. Printre alte functionalitati preferate de utilizatori, se numara diferitele versiuni de interfete ale smartwatch-ului, dar si aplicatiile eBay, ESPN, Uber si Voxer.

Noul Gear S2 classic va include tehnologia NFC, pentru le permite utilizatorilor sa foloseasca serviciul de platii mobile Samsung Pay care va fi disponibil pe smartwatch incepand cu anul acesta in SUA.

De asemenea, Samsung va extinde seria de bratari si interfeţe disponibile, oferindu-le utilizatorilor si mai multe oportunitaţi de personalizare pentru smartwatch-ul Gear S2. In plus, pentru producerea unor bratari premium, Samsung a incheiat parteneriate cu designeri precum Colombo, iar noile interfete creative si amuzante au fost dezvoltate de artistii Keith Haring, Jean-Michael Basquiat, Jeremyville si Burton Morris.

Noul Gear S2 classic va fi disponibil in varianta cu carcasa Rose Gold, cu bratara ivoar, de piele naturala, si in varianta cu carcasa Platinum, cu bratara neagra, de piele naturala, incepand cu luna februarie.