Cat timp petrecem cu un iPhone sau cat de multi bani cheltuim in plus atunci cand folosim un gadget Apple

1. "Clientii nostri sunt demodati"

De cele mai multe ori cand un utilizator cumpara un produs Apple, o noua versiune este in curs de lansare sau chiar a fost anuntata. Compania a lansat peste 25 de produse in ultimele doua decenii, dintre care 5 modele iPhone in ultimii 5 ani si 3 iPad-uri in ultimii 3 ani. Aproape 50% dintre utilizatori sunt dispusi sa cumpere un produs nou, de teama de a nu ramane in urma, potrivit unui sondaj realizat pe un esantion de 2000 de persoane de catre revista britanica Marketing Magazine.

2. "Ai grija cu aplicatia asta"

Costurile utilizarii serviciilor si aplicatiilor pot creste neasteptat. Multe dintre aplicatiile premium, in special jocuri, sunt promovate drept gratuite, insa doar pentru o anumita perioada de timp sau doar primele niveluri.

3. "Iti vom sta mereu in cale"

Verificarea anumitor servicii sau aplicatii de pe iPhone devine o obisnuinta chiar si in momente ce par atipice pentru astfel de lucruri. Multi utilizatori isi verifica iPhone-ul cand iau masa, iar unul din zece, chiar si in timpul unei ceremonii religioase. 25% dintre utilizatori sunt atrasi de iPhone-ul lor, iar pentru 41%, pierderea acestuia ar fi o tragedie, potrivit unui studiu realizat la Universitatea Stanford.

4. "Vei pierde mai mult timp cu dispozitivele noastre"

Utilizatorii iPhone au facturi cu 10% mai mari fata de de cei ai altor smartphone-uri. Si posesorii de tablete Apple cheltuiesc mai multi bani, in special pe comert online. Valoarea medie unei comenzi pentru posesorii de iPad-uri este de 158 dolari, fata de  doar 105 dolari, a celor ce folosesc alte tablete.

5. "Un iPhone este mai scump decat un iPad"

Un iPhone este cu cateva sunte de dolari mai ieftin decat un iPad. In realitate telefoanele Apple sunt achizitionate cu un anumit abonament pe o anumita perioada de timp si cum diverse facilitati, care cresc semnificativ pretul iPhone. In ultimii doi ani 58% din veniturile Apple provin din vanzatirle iPhone, in timp ce doar 23 pana la 32% din vanzarile iPad, potrivit companiei de cercetare IHS iSuppli.


Sursa: Market Watch

Share articol: