Vigilenta organizatorilor de concursuri pe retelele de socializare a fost testata.

Concursurile de pe retelele de socializare precum Twitter si Facebook sunt adesea folosite pentru marketing, existand multe concursuri organizate in jurul unui produs sau eveniment. Oricine se poate inscrie si castiga premiile puse in joc. Un barbat a vrut sa arate insa ca acestea sunt vulnerabil - a creat un bot pe Twitter care se inscria automat in toate concursurile pe care le gasea - el nu a fost descoperit pana acum!

Bot-ul a participat la 165.000 de concursi in decurs de 9 luni si a castigat 1.000 dintre acestea! Hunter Scott, barbatul din spatele botului, a creat un script Python pentru proiect. Botul s-a logat pe Twitter, a urmarit cateva conturi si a retransmis mesaje pentru a intra in toate concursurile disponibile.

Scott a dezvaluit intr-o postare pe Quartz ca marea problema cu bot-ul a fost depasirea regulamentului Twitter in ceea ce priveste retweet-u si follow-urile. Regulile nu sunt foarte clare, asa ca a trebuit sa isi dea seama prin incercari repetate.

In ceea ce priveste premiile, majoritatea sunt fie produse digitale, fie alte lucruri inutile - poza de mai sus este postata de Hunter si arata premiile castigate. El a dat si un exemplu de concurs - botul sau castiga 4 astfel de concursuri zilnic.

 

 

Cel mai valoros premiu castigat de Scott nu a fost insa revendicat de acesta - cei de la New York Fashion Week ofereau castigatorilor o plimbare cu limuzina la show daca traiai intr-un stat din apropierea New York-ului si 500 de dolari de cheltuiala pentru castigator si persoana care il acompania.

http://qz.com/476914/i-built-a-twitter-bot-that-entered-and-won-1000-online-contests-for-me/

Share articol: