Vezi comunicatul oficial

Noul contract reprezinta inca un pas pe care ABC Data il face pentru a oferi partenerilor sai solutii complete pentru toate ariile de business. Investitiile companiei in dezvoltarea portofoliului de produse sunt evidente, ABC Data devenind astfel un distribuitor solid, adaptat nevoilor pietei IT de profil din România.

Prin acest contract, ABC Data Distributie creste ponderea segmentului de printing in cadrul companiei. Cele mai importante beneficii ale noului parteneriat vor fi livrarile rapide din depozitul local, suport in licitatii, accesarea promotiilor locale si raportarea vânzarilor, declara Monica Matei, product manager ABC Data Distributie.

„in urma semnarii contractului cu Brother, ne dorim sa deservim acei parteneri care au nevoie de sustinere in licitatii, de echipamente fiabile, cu un termen de garantie mai mare de 12 luni. Brother ofera doi ani garantie, cu un an bonus prin inregistrarea seriei produsului pe site, preturi competitive si rezolvarea in timp scurt a problemelor de service. Voi incerca, alaturi de echipa de vânzari, sa crestem numarul de parteneri autorizati Brother la nivel national, sa intram in zona de proiecte cu echipamentele nou lansate, seria 5000 si 6000 si sa livram cele mai bune solutii”, a explicat Monica Matei, product manager ABC Data Distributie.

La rândul sau, Monica Otlacan, sef reprezentanta Brother România, declara ca anul acesta compania va pune accent pe ofertele de printing destinate segmentului SMB, de la care asteapta o crestere semnificativa, atât pe tehnologie laser mono si color, cât si pe printing mobil si scannere.

„Totodata, vom creste ponderea solutiilor de business din totalul cifrei de afaceri, aici referindu-ne in primul rând la solutiile de printing si print management pentru companii mari, dar si la solutiile de etichetare, printing mobil sau solutii de scanare si arhivare personalizate”, a precizat Monica Otlacan.

Evolutia Brother si strategia pentru 2016-2017

Pentru acest an, Brother estimeaza o cifra de afaceri de 4,3 milioane euro, in crestere cu 17% fata de anul trecut. Rata anuala de crestere (CAGR) pe ultimii cinci ani este de 17% per total business si de 25% pentru echipamente.

Cota de piata a Brother este de 11% pe tehnologie laser mono, la imprimante si multifunctionale, iar pe segmentul inkjet business este de 52%. Compania isi propune pentru urmatorul an o crestere a cotei de piata pe segmentul laser monocrom pâna la 12-13% pentru imprimante si o crestere de 15-18% pentru multifunctionale.

Share articol: