Cel mai recent studiu despre cum influenteaza retelele de socializare activitatea angajatilor

Ne distrage Facebook atentia cand suntem la serviciu? Un sondaj realizat printre angajati a scos in evidenta faptul ca retelele de socializare sunt folosite in proportie de 14% pentru comunicarea cu colaboratorii, 11% pentru conferinte online, iar de 11% atunci cand apar probleme legate de calculator. Doar 5% dintre cei chestionati au raspuns ca se distreaza atunci cand intra pe Facebook si Twitter. Un procent de 44% sunt de parere ca retelele de socializare cresc productivitatea la locul de munca.

La aparitia retelelor de socializare, angajatorii au blocat accesarea acestora, insa in ultimii ani, multi dintre acestia au inteles avantajele si uneori necesitatea acestora, atat pentru satisfactia angajatilor, cat si pentru business.

Un alt studiu despre Facebook la locul de munca a relevat faptul ca utilizarea acestuia creste productivitatea angajatilor. Facebook permite angajatilor sa ia o pauza si sa socializeze online cu alte persoane, crescand astfel sentimentul de fericire. Studiul a fost realizat in august 2012 pe un esantion de 300 de persoane, potrivit site-ului Mashable.

La tine la job cum e? Te lasa sefii sa intri pe Facebook? :))

Share articol: