Comportamentul online al americanilor ofera un indiciu pentru frenezia declansata de alegerile pentru un nou presedinte al Statelor Unite. Iar statistica arata clar acest lucru: intre 1 octombrie si 1 noiembrie, cresterea pe Google a fost de 233% fata de aceeasi perioada din 2012! Intrebarea utilizatorilor era: "Cum sa votez?"

Google planuieste sa integreze stiri despre alegeri in cautarile ce vor avea loc in urmatoarele ore - rezultatul alegerilor va fi afisat in sectiuni speciale in peste 30 de limbi! Totul va fi actualizat in timp real.

Un amanunt interesant este ca intrebarea "unde votez?" a fost cel mai des folosita in statele unde duelul este in continuare incins precum Florida, Ohio, Carolina de Nord sau Pennsylvania.

Cat de mare a fost consumul de stiri despre alegeri? Pe YouTube, oamenii au petrecut peste 20 de milioane de ore uitandu-se in direct sau in reluare la dezbateri. De la mijlocul lunii iulie pana la mijlocul lui octombrie s-au petrecut echivalentul a peste 545 de ani (aprox 4.8 milioane de ore) privind clipuri cu cei doi candidati pe Facebook. De la inceputul anului si pana la 1 octombrie, 109 milioane de oameni din SUA au generat 5.3 miliarde de like-uri, postari, comentarii si distribuiri legate de alegeri pe reteaua de socializare.