A 16-a editie anuala a Celor mai bune Branduri Globale organizata de Interbrand a dezvaluit primele 100 de branduri din lume.

Apple si Google raman pe primele 2 locuri in topul celor mai valoroase branduri din lume pentru al 3-lea an consecutiv. Evaluata la 170 de miliarde de dolari, Apple si-a  crescut valoarea brandului cu 43%. Google a avut si ea o crestere de 12%, ajungand la 120 de miliarde de dolari. Microsoft a depasit IBM iar Amazon a intrat pentru prima data in top 10 cu o valoare a brandului de 37.9 miliarde de dolari.

O treime din suma cumulata a valorii brandurilor este reprezentata de cele din tech. Cel mai mare salt l-a avut Facebook, de 54%, fiind insa "doar" pe locul 23.

Top 10

    Apple (#1, +43%)
    Google (#2, +12%)
    Coca-Cola (#3, -4%)
    Microsoft (#4, +11%)
    IBM (#5, -10%)
    Toyota (#6, +16%)
    Samsung (#7, 0%)
    GE (#8, -7%)
    McDonald’s (#9, -6%)
    Amazon (#10, +29%)

Cele mai mari cresteri

    Facebook (#23, +54%)
    Apple (#1, +43%)
    Amazon (#10, +29%)
    Hermès (#41, +22%)
    Nissan (#49, +19%)

Noi intrati in top

    Lego (#82)
    PayPal (#97)
    MINI (#98)
    Moët& Chandon (#99)
    Lenovo (#100)
 

Share articol: