Obiectivul companiei in Romania in 2017 este de a genera venituri de 3 milioane de euro!

Desi este o companie relativ tanara, fiind fondata in 2013, Bonami a reusit sa creasca foarte rapid si s-a extins in cea de-a 4-a tara, Romania, dupa ce a luat infiintare in Cehia si apoi a ajuns si in Polonia si Slovacia. Am fost astazi la lansarea oficiala a magazinului online la care a fost prezent CEO-ul companiei, David Siska.

Acesta a povestit planurile pe care le au pentru a patrunde pe piata din Romania si ne-au prezentat cateva cifre interesante - desi magazinul abia acum a fost lansat, exista deja 120.000 de persoane inregistrate! Pagina de Facebook pentru Romania are aproape 70.000 de fani. Insa, cel mai important, veniturile pentru anul 2016 se asteapta sa fie de 500.000 de euro, urmand sa ajunga la 3 milioane de euro in 2017.

Iata mai jos comunicatul oficial


Bonami, magazin online de mobila si home&deco, cu sediul in Cehia, isi extinde operatiunile si pe piata din Romania, cu peste 120.000 de utilizatori deja inregistrati. Aceasta este cea de-a treia piata a companiei la nivel european, in cei aproape patru ani de activitate. Astfel, romanii interesati de decoratiuni interioare de bun gust, care apreciaza mobila si designul interior de calitate, vor putea cumpara produsele oferite de Bonami prin intermediul site-ului Bonami.ro.

Bonami a ales sa intre pe piata din Romania, deoarece piata locala de e-commerce este in continua crestere, in special pe segmentul de home&deco. Anul acesta, aceasta piata va genera vanzari la aproape jumatate din totalul pietei de e-commerce din Cehia, dar cu o crestere mult mai rapida. Acest tip de dezvoltare orizontala a zonei de e-commerce din Romania nu este surprinzator, daca tinem cont ca in Romania peste 11 milioane de oameni sunt conectati la internet si cumparaturile online sunt o solutie preferata de tot mai multi cumparatori, care fac astfel economie de timp.

„Oamenii incep sa realizeze ca, pe langa investitiile facute in haine, electronice si gadgeturi, conteaza foarte mult sa aiba o casa confortabila si primitoare. Iar asta incepe de la detalii. Fiecare isi poate personaliza locuinta, pentru a o transforma intr-un camin special, primitor, in care sa se simta bine, cu adevarat Acasa si noi putem ajuta. Romanii au inceput sa se sature de produsele banale, care se gasesc oriunde si pe care oricine le are in casa. Ei cauta acum lucruri deosebite, iar online noi le putem oferi mii de produse si inspiratie zilnic. Pentru a veni si mai mult in ajutorul clientilor nostri, planuim sa lansam in curand si in Romania revista noastra si alte servicii“, a declarat David Siska, CEO Bonami.

Revista ofera clientilor informatii esentiale, sfaturi, le prezinta stiluri de viata ale celebritatilor si furnizeaza indrumare in design interior. De asemenea, in alte tari, Bonami invita un arhitect care discuta online cu oamenii si le ofera raspunsuri la intrebarilor lor, astfel incat acestia sa aiba un sprijin deplin pentru planurile lor. Toate aceste servicii vor fi lansate si in Romania in lunile urmatoare, consolidand ceea ce Bonami este: nu ofera doar vanzare de produse, ci creeaza o comunitate in jurul produselor de bun gust si ii ajuta si ii educa pe clientii interesati de acest domeniu. Lansarea magazinului online este doar primul pas in strategia companiei de a aduce in Romania aceleasi standarde inalte, eticheta de stil de viata, produsele, toate acestea facand din Bonami un brand popular si un magazin preferat de milioane de clienti.

Momentul lansarii in Romania a fost ales special, pentru a le oferi clientilor posibilitatea sa cumpere produse inainte de Craciun. in preajma sarbatorilor de iarna, romanii sunt foarte interesati sa achizitioneze articole pentru casa si decoratiuni interioare, care pot fi cadouri ideale pentru cei dragi, dar si pentru a regandi decorul casei. Cateva obiecte decorative sunt, de multe ori, binevenite pentru a infrumuseta locuinta si pentru a asigura o atmosfera calda si primitoare, perfecta pentru sarbatorile in familie sau alaturi de prieteni.

Portofoliul la care vor avea acces in noiembrie clientii din Romania va cuprinde peste 20.000 de produse unice. Livrarea este gratuita la comenzile care depasesc 300 de lei, iar returul se poate face timp de 30 de zile.

Share articol: