Agentia de marketing online Today’s a analizat marele eveniment al primaverii si ofera o imagine cuprinzatoare asupra celei mai importante zile dedicate femeilor si mamelor din intreaga lume. Ziua de 8 martie s-a vazut pe Internet, prin Google, in peste 200.000 de cautari pe cuvintele cheie: ziua internationala a femeii si flori. Topul este continuat de termeni precum mesaje pentru mama, la multi ani si urari de la multi ani.

Volumele de cautari pentru mesaje cu urari se pastreaza la cote ridicate indiferent de sarbatoare, pornind de la 8 martie pana la Paste si Craciun. in ceea ce priveste cautarile specifice romanilor, acestia cauta pe Google cadouri 8 martie, cadouri pentru doamne, cadouri pentru ea sau cadouri pentru profesoare, iar cele mai mari volume de cautari pentru acestea sunt din Bucuresti.

Mai este interesant un alt punct de vedere asupra sarbatorilor primaverii. De Paste si Craciun sunt foarte multe cautari pentru cadourile de tip pachet, cu mai multe produse, care online apar sub termenul cosuri cadou, dar in perioada 1 - 8 martie oamenii nu cauta aproape deloc, desi sunt disponibile in magazine. in ceea ce priveste cuvantul cadouri, pentru acesta e inregistrat in martie al treilea cel mai mare volum de cautari dupa decembrie, respectiv februarie.

Revenind la unul dintre termenii din top, din 2005 pana in prezent, cautarile pentru flori au crescut de la an la an, iar in 2016 au fost cu aproximativ 10% mai multe cautari decat in anul precedent. Anual, in perioada 1 - 8 martie, sunt inregistrate cele mai multe cautari pe cuvantul cheie flori. Si termenul florarie online este in top in luna martie.