Compania Vitaminwater a lansat un concurs extrem de interesant.

Cei care vor să participe trebuie să trimită o fotografie pe contul companiei de Twitter sau Instagram (@vitaminwater), în care să explice de ce au nevoie de o pauză de la telefonul mobil și ce au de gând să facă în toată perioada în care vor renunța la telefonul mobil, alături de tagurile #nophoneforayear și #contest. Compania încurajează ideile cât mai curajoase și chiar nebunești.

Unul dintre cei care se vor înscrie va fi ales și va trebui să reziste 365 de zile fără să pună mâna pe un telefon mobil. Dacă va reuși, va primi la final 100.000 de dolari.

Candidatul ales va trebui să semneze apoi un contract, care îl va obliga să utilizeze în locul unui telefon mobil de ultimă generaţie un telefon fabricat în 1996.

Dacă acest concurent cedează după doar şase luni, el va primi doar 10.000 de dolari în loc de 100.000 de dolari. Trebuie precizat că deşi candidatul nu are dreptul să folosească nici smartphone-uri, nici tablete, el va putea totuşi să utilizeze un PC, un laptop sau un dispozitiv cu comandă vocală.

Doar rezidenţii americani pot să participe la concurs şi ei trebuie să îşi expedieze textele de candidatură înainte de data de 8 ianuarie 2019.

Numele candidatului selecţionat va fi anunţat în jurul datei de 22 ianuarie prin intermediul unui mesaj publicat pe reţelele de socializare.

Concursul s-ar putea dovedi o campanie de marketing foarte eficientă pentru compania Vitaminwater, deţinută de grupul Coca-Cola, întrucât îi va face pe internauţi să vorbească despre ea pe reţelele de socializare - o nouă piaţă care trebuie cucerită - şi acest lucru va fi realizat cu un cost de doar 100.000 de dolari, o sumă infimă în comparaţie cu bugetele alocate pentru o campanie clasică de publicitate.