Reteaua de socializare Snapchat, renumita pentru faptul ca mesajele si fotografiile postate pe aceasta se autodistrug la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatori, a anuntat vineri ca va incepe sa transmita publicitate.

Primul spot publicitar incorporat in acest weekend de Snapchat intre mesajele sale efemere a fost unul de promovare a filmului horror "Ouija". Reclama a fost in fapt un trailer de 20 de secunde de promovare a acestui film si a putut fi vizionata de utilizatorii americani ai retelei de socializare, relateaza mashable.com.

Conform sursei citate, nu este clar cat timp vor aparea astfel de spoturi de promovare pe Snapchat si nici cat de des vor fi transmise aceste reclame. insa este de asteptat ca Snapchat sa continue experimentele in privinta difuzarii de publicitate, mai scrie mashable.com.

Mesajele publicitarea vor fi introduse in sectiunea "actualizari recente" a retelei Snapchat, potrivit unui anunt facut vineri pe blogul platformei. De asemenea, Snapchat a promis ca nu va introduce publicitatea "printre mesajele personale", precum fotografiile pe care utilizatorii retelei si le transmit si nici in timp ce acestia poarta o conversatie.

"Ar fi foarte nepoliticos (sa facem acest lucru, n.r.). Vrem sa vedem daca putem sa livram aceste mesaje publicitare intr-o maniera amuzanta si informativa", au spus reprezentantii Snapchat, citati de AFP. Aceasta este prima initiativa a Snapchat de a incerca sa faca bani prin intermediul mesajelor publicitare. 

Share articol: