eMAG Marketplace a inregistrat o crestere importanta, atingand in luna februarie pragul de 1.000 de magazine partenere. Oferta eMAG contine in prezent 13.000 de branduri si 1.100 de categorii listate, care acopera o gama larga de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucarii, produse de casa si gradina, mobila si cosmetice, de la produse de ingrijire personala la articole de sportive.

eMAG este, astfel, destinatia de informare si cumparaturi online preferata de romani si cel mai mare mall din Romania, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decat traficul cumulat, intr-o luna, al celor mai mari 10 mall-uri din Romania.

„eMAG a devenit un centru comercial in care am oferit posibilitatea altor retaileri sa vanda catre clienti, prin platforma Marketplace. Este o directie principala de crestere pentru noi si are efecte pe doua planuri: diversifica experienta de cumparare pentru clienti care gasesc la eMAG aproape orice si dezvolta piata de ecommerce din Romania atat ca volum, cat si prin standarde inalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

„Fie ca vorbim despre producatori sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu si rapid mod prin care orice business isi poate promova online produsele catre cea mai mare comunitate de shopping din Romania. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere isi poate extinde modelul de business de la B2B la B2C”, adauga Florin Filote director eMAG Marketplace.

Clientii pot achizitiona din Marketplace o gama larga de produse, atat de la companii romanesti, cat si internationale. Printre brandurile autohtone se regasesc F64 (magazin dedicat pasionatilor de fotografie), Mobexpert (lider pe piata de mobilier din Romania), Carturesti (concept store de carte si produse de papetarie), Otter (incaltaminte premium), Optiplaza (retea de magazine de optica), Flori de Lux (florarie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane si accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope si instalatii GPL) sau Fares (remedii naturiste). Portofoliul Marketplace de branduri internationale cuprinde companii precum Franke, Gorenje si Miele (electrocasnice si accesorii pentru baie si bucatarie), Marionnaud (lant de parfumerii), Hervis Sports (imbracaminte si echipament sportiv), Giant (biciclete) sau Meli Melo (bijuterii si accesorii fashion).

In prezent, comenzile realizate de clienti pentru partenerii din Marketplace reprezinta 25% din vanzarile generate de platforma eMAG. In urmatorii cinci ani, magazinele partenere vor genera peste jumatate din valoarea comenzilor cumulate ale eMAG.

In 2015, investitiile in eMAG in Marketplace au depasit 2 milioane de euro si s-au concentrat pe achizitia de hardware si dezvoltarea platformei pentru integrarea rapida a magazinelor partenere. in fiecare luna, echipa Marketplace analizeaza potentiali parteneri, urmand ca aproximativ 85% dintre acestia sa isi listeze produsele. in medie, 100 de noi parteneri vin pe eMAG in fiecare luna.

Construita asemenea unui mall, platforma Marketplace ofera posibilitatea fiecarui magazin partener sa isi stabileasca singur conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar si preturile, atat timp cat asigura clientilor aceleasi standarde de calitate cu care s-au obisnuit la eMAG.