O greseala facuta de Anthony Noto, directorul financiar de la Twitter, a starnit multe zambete in SUA si a evidentiat o problema mare a retelei de socializare. Noto a publicat, din greseala, un mesaj privat, astfel incat multa lume a aflat o strategie ce ar fi trebuit sa fie secreta!

"Tot cred ca trebuie sa-i cumparam. Programul are unda verde pentru 15 sau 16 decembrie - va trebui sa-l vindem. Am un plan" a scris Anthony Noto pe pagina sa de Twitter. Desi mesajul a fost sters intre timp, el a fost preluat imediat.

Twitter le-a confirmat celor de la Bloomberg ca acel mesaj trebuia sa fie unul privat. Iar faptul ca unul dintre cei mai importanti oameni ai companiei face confuzia intre mesajul privat si cel public arata de ce multi utilizatori gasesc reteaua de socializare confuza, lucru recunoscut si de CEO-ul companiei, Dick Costolo.

De la lansarea acelui mesaj se fac multe speculatii in ceea ce priveste compania la care se referea Noto. Iar 'favorita' este Mic, un nou site creat pentru tineri, Noto incepand sa urmareasca in ultimele zile mai multi angajati ai acelei companii. Se mai vorbeste de aplicatia pentru selfie-uri, Shots, si reteaua de socializare aninima, Secret.