Evenimentul incepe la ora 20:00, ora Romaniei.

 

20:31: Conferinta de presa s-a incheiat. Scurt si la obiect :) Multumim pentru atentie!

20:30: Incepand de astazi, primii utilizatori vor avea acces la noul news feed. Trecerea se va face treptat, cei de la Facebook promit sa inspecteze cu atentie procesul si sa repare eventualele erori.

20:29: Idei de la modul de lucru pe smartphone si tableta au ajuns pe PC, ceea ce face ca aspectul sa fie mai modern si mai curat.

20:28: Navigatie globala: mergi de la o pagina la alta fara sa treci inapoi prin homepage

20:27: Chris Cox de la Facebook vorbeste despre Facebook pe mobil.

20:25: Feed-urile sunt si pe PC, si pe mobil, ordonate in functie de preferintele utilizatorilor

20:21: Oamenii vor mai mult control asupra news feed-ului lor, spune Chris Struhar, Tech Lead la Facebook. Poti sari dintr-un feed in altul, spune el. Spune cum sare din feed-ul cu prietenii lui, in cel cu artistii preferati, unde gaseste informatii cronologic.

20:20: Noul news feed ne va face sa consumam mai mult continut Facebook, atat pe PC-uri, cat si pe telefon. Noul news feed e mai simplu, mai bogat si mai frumos, spune ea

20:17: In noul design, vezi grupat toti oamenii care au distribuit un video, de exemplu, si cand te duci cu mouse-ul deasupra lor observi exact ce pareri au.

20:16: Paginile, brandurile si serviciile vor avea de castigat din acestea schimbari

20:13: Julie Zhou este pe scena, product design manager

 

20:14: Imagini mai mari, "vrem ca articolele sa iasa in evidenta".

20:12: Zuckerberg spune ca Facebook a evoluat, acum vrem update-uri nu doar de la prieteni, ci si de la publicatii, de la artisti care ne plac.

20:10 La inceput, news feed-ul era doar text. Acum 50% din continut e vizual: poze, imagini

20:05 Mark Zuckerberg este pe scena. Ne vorbeste despre cum a inceput news feedul, pe care il numeste "ziar personalizat"

20:02 Asteptam sa inceapa evenimentul. Sala in care se tine conferinta Facebook nu ne impresioneaza nici de data asta.

19:55 Suntem cu ochii pe Menlo Park. Asteptam inceperea conferintei de presa.

 

---------

Facebook va prezenta tuturor noul News Feed redesenat, intr-un eveniment care va avea loc la sediul din Menlo Park, California.

Asa cum se intampla mai mereu, Facebook a tinut si de aceasta data in secret orice informatie legata de evenimentul din California, insa analistii de la TechCrunch au reusit sa obtina cateva informatii cat sa poata "desena" ei o parte din evenimentul ce va avea loc in aceasta seara.

Conform surselor ziaristilor de la TechCrunch, Facebook a gandit o noua metoda de a filtra informatiile care ne curg pe News Feed, adica pe canalul principal atunci cand intram pe pagina principala a retelei de socializare. Iar noua redesenare, spun acestia, ar fi ca in loc de un feed sa avem mai multe.

Photos Feed va include fotografiile din vacanta si pozele amuzante de pe Instagram sau culese de pe Internet pe care prietenii le posteaza mereu pe paginile lor. Music Feed va fi dedicat exclusiv melodiilor si albumelor pe care prietenii tai le asculta sau concertelor la care acestia au fost alaturi de tine.

O alta schimbare va fi si redesenarea chenarului pentru fotografiile de pe News Feed, imaginile urmand sa fie mai mari, dar si o redesenare a reclamelor, care vor fi si ele mai vizibile de acum incolo.

Alaturi de zona de entertainment a retelei de socializare, adica Like-uri, Share-uri, Comment-uri, pozele in care va Tag-uiti alaturi de prieteni si celelalte activitati distractive pe care le purtati zilnic pe Facebook, pentru Mark Zuckerberg este extrem de important ca si cei care platesc pentru publicitate sa fie fericiti, astfel ele ar urma sa apara si pe pagina de mobil, care ar putea fi redesenata complet.

Alaturi de informatiile culese, TechCrunch a prezentat si propriul "desen" pentru acest nou News Feed si ce va insemna el pentru utilizatorul de zi cu zi. Imaginile le puteti vedea mai jos

Share articol: