Compania de car-sharing a fost deseori criticata pentru ca permite soferilor sa aiba acces la istoricul de transport al clientilor. Astfel, ei pot revedea oricand adresele de plecare si de destinatie ale clientilor.

De acum, Uber ar putea schimba acest lucru, astfel incat soferii sa nu mai poata afla adresa exacta, ci doar o zona generala pentru localizarea clientului, scrie Gizmodo.

Noua optiune va fi testata si urmeaza sa fie introdusa pentru toti utilizatorii, in urmatoarele luni.

Schimbarea apare din dorinta companiei de a oferi clientilor mai multa intimitate si control asupra datelor sale personale, precum adresa.

Pana acum, chiar daca un client stergea traseul din contul sau, soferul putea vedea aceste detalii daca accesa istoricul calatoriei.

Pe viitor insa, soferii nu vor mai vedea locatia exacta a calatoriei trecute, care aparea marcata printr-un punct. In schimb, vor vedea un cerc rosu, care va acoperi o anumita zona, mai larga.

Din aceasta vara, clientii vor putea introduce in aplicatie pana la 5 persoane (rude sau prieteni) in categoria Trusted Contacts, care vor avea acces la detaliile calatoriilor sale.