Nu mai putin de 16 specialisti din domeniu au urcat pe scena in prima zi, printre care Jim Sterne, Ann Stanley, John Heffernan, Phil Nottingham si Tim Resnik.

Cel mai important eveniment nisat pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est, dedicat oamenilor de marketing, brand managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online a reunit numerosi specialisti in domeniu. In cifre, SEM Days 2014 a insemnat 23 de speakeri internationali si locali, 9 prezentari, 2 paneluri de discutii, 14 workshop-uri si 400 de participanti din Romania si tarile vecine. 

Cea de-a treia editie SEM Days a adus anul acesta pe aceeasi scena nume mari din industria de Marketing Digital din Statele Unite, Marea Britanie si Romania: MOZ, Distilled, Anicca Digital, Hillcroft Digital, eMetrics Summit, Google Romania, SEO monitor, 2Parale, ThinkDigital si multi altii.

Prezentarile au adus in atentia participantilor tendintele din ultimul an din online dar si schimbarile pe care mediul digital le produce asupra comportamentului si obiceiurilor de consum si implicit asupra business-urilor care trebuie sa se adapteze pentru a supravietui. In cea de-a doua zi, au fost aprofundate subiecte si notiuni precum SEO, PPC, Big Data, Managementul Reputatiei in online, Video Marketing.

 

Cateva concluzii, idei si recomandari de la SEM Days 2014:

Viitorul este mobile!

90% din datele disponibile la nivel mondial au fost generate in ultimii 2 ani, insa 80% din acestea nu sunt structurate;

SEO s-a schimbat definitiv si daca nu reusesti sa te adaptezi schimbarilor rapide nu vei reusi sa performezi in online;

Pozitia numarul 1 in cautarile Google este dorinta tuturor companiilor, insa testarea altor pozitii in search poate aduce rezultate surprinzatoare, la costuri mult mai mici;

Analizele si datele statistice din online nu au nicio valoare daca nu ai un obiectiv clar;

Interactioneaza cu cei care intra in contact cu tine online, intreaba-i ce-si doresc si foloseste datele astfel obtinute pentru a optimiza experienta pe care le-o oferi cand vor reveni;

Continutul repetitiv si plictisitor fiind principalul motiv pentru care paginile de brand din Social Media primesc unfollow;

Continutul potrivit, pentru audienta potrivita, la momentul potrivit si in locul potrivit;

YouTube este un canal potrivit pentru cresterea notorietatii brand-ului si pentru a genera conversatii in jurul brandului.

Share articol: