Pentru că una dintre cele mai sfinte reguli din freelancing spune că trebuie să investești întâi ca să câștigi mai apoi, aceste aplicații nu sunt gratuite, însă te pot ajuta să fii mult mai flexibil decât ai fost până acum.

1. Blink

Este o platformă excelentă pentru task-uri zilnice, săptămânale și lunare care te ajută să te organizezi mai rapid, să îți setezi priorități și să primești notificări în funcție de calendarul activităților tale. Aplicația costă 99 de cenți.

2. Things

Este tot o aplicație de management al taskurilor, care însă vine cu o altă direcție. Îți împarte activitățile în azi, în seara asta și mâine și are avantajul de a putea conecta telefonul, tableta și laptopul în real time, ceea ce înseamnă că o poți folosi indiferent de platformă. Este extrem de utilă pentru persoanele care au cu adevărat zile pline. Nici această aplicație nu vine fără un preț. Costă: 9.99 dolari.

3. Google Keep

Nu costă nimic și te ajută să faci liste „to-do” rapide, să setezi remindere, voice memo și să îți pui toate datele salvate pe categorii de culoare. Este o aplicație excelentă pentru cei care au nevoie de liste rapide, precum rețete sau liste de cumpărături de sărbători.

4. 1Password

Este o aplicația destinată exclusiv posesorilor de Mac, care adună toate parolele într-un singur loc. Costă 2.99 dolari pe lună, dar este un ajutor excepțional pentru cei care chiar evită să pună aceeași parolă la toate conturile lor digitale.

5. CamScanner

Este o aplicație de Android și iOS foarte utilă pentru cei care deseori călătoresc în interes de job și trebuie să lucreze cu contracte. Această aplicație transformă camera telefonului într-un scanner pentru documente pe care mai apoi să le poți semna și da mai departe. Costă 1.99 dolari.

6. Hours

Pentru freelancerii care sunt plătiți la oră, această aplicație de 7.99 dolari pe lună este o cale foarte eficientă de a calcula cât timp ai dedicat anumitor proiecte sau unor clienți, pentru ca mai departe să știi cât să facturezi.

7. Buffer

Pentru cei care se ocupă de social media și trebuie să administreze pagini de Facebook, LinkedIn și Instagram în paralel, această aplicație care costă 15 dolari pe lună e foarte utilă pentru a putea administra în paralel toate platformele și să poată programa postările în avans.

8. Google Drive

Era hardurilor fizice s-a încheiat. Acum, serviciile de cloud îți permit să urci un volum foarte mare de date pe care să îl poți accesa de pe orice dispozitiv atunci când ai nevoie. Drive vine și în varianta gratuită, iar în funcție de spațiul de care ai nevoie pe lună poți plăti până la 9.99 dolari.