Evenimentul va avea loc pe 27 si 28 aprilie iar inscrierile au loc pana pe 18 aprilie.

Academia Workshop Sessions continua pe 27 si 28 aprilie cu o noua sesiune de training in cadrul careia 25 de tineri vor invata cum sa isi dezvolte un brand personal puternic, care sa ii sustina in atingerea proriilor obiectivelor. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuita, iar inscrierile se realizeaza online, pana pe data de 18 aprilie.

Un proiect Akcees realizat cu sprijinul BRD Groupe Societe General, Academia Workshop Sessions a debutat pe 6 si 7 aprilie cu o sesiune de training dedicata dezvoltarii abilitatilor de comunicare. Pe parcursul celor doua zile, participantii au invatat de la Paul Olteanu, trainer in cadrul evenimentului, cum sa devina buni comunicatori si cum sa structureze, formuleze si transmita mesajele catre publicul tinta.

A fost un workshop dinamic, cu un trainer foarte bine pregatit care ne-a furnizat informatii relevante si utile, precum si sfaturi practice. Mi-a placut modul in care acesta a imbinat elemente de psihologie cu abilitati de comunicare”, a declarat unul dintre participantii la eveniment.  Urmatoarea sesiune de training din Academia Workshop Sessions este dedicata dezvoltarii brandului personal, care poate deveni un instrument puternic pentru orice tanar, atunci cand este dezvoltat constient si aliniat obiectivelor personale si profesionale.

Sesiunea de training va fi livrata de Paul Olteanu, trainer profesionist, speaker si coach cu mai bine de 8 ani experienta in training, coaching si consultanta in domenii precum psihologia comunicarii, discurs public, branding personal si dinamici de grup. Paul este unul dintre primii 5 consultanti din Europa certificati in Story-based Transformation Process, o metodologie care foloseste povestile pentru a genera transformari personale si organizationale rapide. De asemenea, Paul este trainer si coach certificat in Process Communication Model, teorie de personalitate premiata pe care NASA o foloseste in selectia si pregatirea echipelor si in training-ul presedintilor americani. Prin studii de caz, workshopuri si exercitii, dar si prin experiente proprii, trainerul ii va ajuta pe cei prezenti sa isi dea seama ce se afla in spatele brandului personal, care sunt pasiunile, valorile si motivatiile lor. Urmatorul pas este discutarea pozitionarii personale din perspectiva individului ca brand; se va discuta despre diferentiator, pozitionare, nisare sau alegerea mixului de comunicare personala.

Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinationala si antreprenorilor, ci o necesitate specifica oricarui om ce isi doreste sa fie gasit, recunoscut si remunerat pentru ce stie sa faca cel mai bine”, declara Paul Olteanu. Studentii si tinerii absolventi cu varste cuprinse intre 18 si 28 de ani pot aplica pentru a participa gratuit la eveniment completand formularul de inscriere disponibil online pana sambata, 18 aprilie. Selectia participantilor este realizata de un juriu de specialitate, iar finalistii vor fi anuntati miercuri, 22 aprilie.

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal, BRD Groupe Société Générale si al partenerilor Romanian American Foundation si Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurata de: Radio Lynx, Radio Romania International, Forbes Romania, Cariere, Business Woman, Romania Libera, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, Romania Pozitiva, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studentie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro si Online Student.

Sustinem si ne sustin: Senatul Studentilor ASE Bucuresti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC Romania, Advice, Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociatia Studentilor la Contabilitate si Informatica de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studentilor din Cibernetica (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundatia Post-Privatizare si Junior Achievement Romania.

Share articol: