Un tanar din Statele Unite a reusit sa-si transforme pasiunea pentru sport intr-o afacere de milioane de dolari, totul cu ajutorul retelelor sociale si a unei inspiratii de moment.

La inceputul anului 2012, Arvin Lal, de 27 de ani, se afla la sala de forta, alaturi de prietenul sau, Michael Dimarco.

Acesta i-a preparat un supliment nutritiv care l-a ajutat pe Arvin sa slabeasca in scurt timp.

Incantat, tanarul si-a dat seama ca, daca va produce la scara larga acel produs, creat dupa reteta secreta a prietenului sau, ar putea face bani frumosi.

Daca aveti si voi idei in domeniul stiintei si tehnologiei, daca credeti ca stiti cum sa porniti o afacere de succes, participati la concursul Smart Nation, unde cele mai bune proiecte vor fi premiate.

Revenind la ideea geniala a lui Arvin si a prietenului sau, trebuie mentionat ca afacerea a inceput cu doar doua carduri de credit pe care la detineau cei doi.

Cu banii imprumutati, tinerii au reusit sa produca si sa imbutelieze suplimentul, pe care l-au numitShredz.

Mai aveau insa de trecut un mare obstacol: gasirea clientilor interesati sa-l cumpere.

Arvin a apelat la ajutorul unui anternor cunoscut in California, Jonathan Coyle, care a scris despre produsul lor si a raspandit informatia pe retelele sociale Facebook, Twitter si Instagram, scrie Business Insider.

Treaba a mers foarte bine, insa adevaratul succes al produsului Shredz a aparut dupa ce au inceput sa foloseasca Instagram, precizeaza Lal.

Arvin Lal

Pozele cu barbati si femei care se antreneaza la sala de forta sunt foarte populare pe aceasta retea sociala.

Pentru ca mica lui firma, Beyond Genetics Supplements, nu avea fondurile necesare unei investitii serioase in promovarea pe retelele sociale, Lal a folosit trei aplicatii gratuite: Stratigram, care te ajuta sa monitorizezi activitatea pe Instagram, Kik, aplicatie pentru iPhone care te ajuta sa discuti pe chat cu utilizatorii si Instolver, cu ajutorul caruia poti incarca pe Instagram sute de fotografii in acelasi timp.

Folosind aceste trucuri, antrenorii angajati de Lal au reusit sa atraga cat mai multi admiratori online, iar dupa 10 luni compania lui avea 2,7 milioane de fani pe retelele sociale.

Iar antrenorii au obtinut numai pe Instagram peste 3 milioane de “prieteni” care au primit informatiile despre produsul promovat.

Acum, compania lui Arvin Lal are 50 de angajati, produce o gama larga de suplimente nutritive si genereaza un venit anual de peste 3 milioane de dolari.

Share articol: