Sony lanseaza astazi o noua campanie de publicitate la nivel european, care prezinta calitatea imaginilor oferite de noua gama de televizoare BRAVIA 4K HDR. Campania se va derula la nivel european si prezinta cazinoul din Constanta intr-o perspectiva spectaculoasa, beneficiind de contributia regizorului american Andre Stinger si de coloana sonora asigurata de cantaretul Tom Odell. Noile televizoare ofera o calitate a imaginii extrem de ridicata, o experienta de utilizator imbunatatita datorita platformei Android TV si un design special.

Filmata si produsa la calitate 4K de catre regizorul american Andre Stringer si echipa DDB Berlin, reclama aduce la viata cazinoul in paragina din Constanta, Romania, folosind 4.000 de baloane si peste 1.500 kg de sclipici, pentru a alcatui un cadru vizual unic.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care patrunde intr-o cladire goala, apoi spectatorii privesc fascinati cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminand cu o explozie de culori in momentul in care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Utilizand o combinatie de metode si unghiuri diferite de filmare, reclama a fost conceputa pentru a capta stralucirea si frumusetea gamei de televizoare 4K HDR, prin juxtapunerea baloanelor albe si a sclipiciului multicolor, culminand cu explozia uimitoare de culoare.

Mesajul campaniei „More Brilliance. More Beauty” va fi transmis prin intermediul mai multor canale: cinema, VOD, in mediul online, outdoor si magazine si va prezenta culorile, contrastul si detaliile exceptionale oferite de noua gama de televizoare Sony 4K HDR.

Elementele vizuale suplimentare au fost filmate de fotograful specializat in fotografia de mare viteza Fabian Oefner, care a montat un senzor de zgomot la diafragma camerei, astfel incat aceasta a declansat de fiecare data cand se spargea un balon, ajutandu-l sa obtina imagini uluitoare si incredibil de detaliate.

Shuhei Sugihara, Head of Brand and Product Communication, Sony Europa, spune: „Filozofia companiei noastre este de a satisface curiozitatea oamenilor, fie ca e vorba despre produsele noastre sau despre campaniile de marketing. Noua reclama TV urmeaza traditia reclamelor BRAVIA. De la mingi, iepurasi, petale de flori sau baloane cu sclipici – Sony a folosit intotdeauna culori izbitoare si estetica vizuala pentru a prezenta gamele sale de televizoare. Directia creativa a acestei secvente s-a bazat pe aceeasi idee si speram ca telespectatorii se vor bucura privind aceasa imagine frumoasa, care utilizeaza un milion de detalii stralucitoare pentru a demonstra avantajele pe care televizoarele noastre 4K HDR le ofera la nivel de culoare, contrast si detalii.”

Muzica ramane unul din aspectele importante si, avand in vedere genul reclamei, Sony a colaborat cu Tom Odell pentru a crea o versiune noua a clasicului cantec al lui Cyndi Lauper „True Colors”, redenumit „True Colours”. Divizia de drepturi de autor a Sony Music s-a implicat in acest proces si s-a ocupat de consultarea artistului si de productia unui cantec in high resolution audio. True Colours va fi lansat ca single pe toate marile platforme digitale incepand cu 30 septembrie.

Tom Odell a declarat: „Reclama e foarte frumoasa. Admir munca lui Andre Stringer, asa ca mi-am dorit sa ma implic. True Colours este unul din cantecele mele preferate si m-am bucurat mult sa-l pot interpreta si folosi in film. Versurile m-au impresionat dintotdeauna, pentru ca au un mesaj unic; sa fii tu insuti si sa fii mandru de acest lucru. Din aceasta perspectiva, sper ca va va placea, la fel de mult cat mi-a placut mie sa-l inregistrez.”

Alin Popescu, fotograf roman, declara: ”Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, in calitate de fotograf de platou. Am primit invitatia cu entuziasm, datorita istoriei incarcate a locatiei si a conceptului inedit. Averi au fost castigate si pierdute in acest loc, iar povesti de dragoste s-au scris in apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevarat spectaculoase, care au readus stralucirea cazinoului din Constanta.”

Alice Bottaro, director de creatie la DDB Berlin, explica: „Filmarea acestei reclame a necesitat saptamani de pregatiri si un efort urias din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale si design de productie. Sclipiciul este un element cu care se lucreaza foarte greu, mai ales ca noi am vrut sa prezentam particulele in detaliu si in toata stralucirea lor. De asemenea, am fost norocosi sa obtinem o locatie frumoasa: in timpul filmarii am putut trai experienta transformarii cazinoului abandonat intr-un loc plin de culoare si de viata.”

Campania va fi lansata in Marea Britanie, Irlanda si Germania la inceputul lunii octombrie.

Toate televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR - ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85 si SD80 - ofera o experienta de vizionare superioara la calitate 4K, dar si conversii din surse HD la o calitate apropiata de 4K. Cu peste 8 milioane de pixeli, televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR ofera o calitate a imaginii superioara si detalii intense, oferind de peste patru ori mai multe detalii decat in cazul imaginilor Full HD.

Noile televizoare Sony BRAVIA 4K HDR sunt compatibile cu tehnologia HDR (High Dynamic Range), pentru a procesa noul standard video.