Noile televizoarele inteligente vin cu mai multe aplicatii, conectivitate crescuta si o interfata intuitiva.

Noile Samsung Smart TV au ajuns, joi, in Romania si duc interactiunea cu utilizatorul la un alt nivel. Ele pot fi pornite printr-o comanda vocala, au detectie faciala, si recunosc unele gesturi facute cu mainile, intre care semnul de Like pentru Facebook sau cel pentru marirea si micsorarea unor imagini.

Noile Smart TV-uri au preturi intre 1.899 lei, pentru modelul HD ready cu diagonala de 32 inci, si 12.299 lei, pentru cel de 55 inci, Full HD.

Pentru seriile care au Wi-Fi built in, se poate face acel screen mirroring. Ai un telefon, ai o tableta si nu-ti mai trebuie reteaua wireless, te conectezi usor la Smart TV (Ana-Maria Pasculescu, Product Manager TV)

"Fata de versiunile precedente, toata gama, inclusiv modelele de incepator, au procesor dual-core si cele trei ecrane care ii usureaza utilizarea. Iar pentru seriile care au Wi-Fi built in, se poate face acel screen mirroring. Ai un telefon, ai o tableta si nu-ti mai trebuie reteaua wireless, te conectezi usor la Smart TV", spune Ana-Maria Pasculescu, Product Manager TV in cadrul Samsung Electronics Romania. Ea estimeaza, pentru 2013, ca la trei televizoare vandute, unul va fi inteligent.

La un studiu online realizat de Samsung la care au participat 5.150 de persoane din mediul urban cu varste intre 22 si 55 de ani, 81,64% dintre respondenti au declarat ca sunt interesati sa foloseasca Smart TV-ul in principal pentru a naviga pe Internet, 66,69% pentru video on demand, 58,4% pentru a avea acces la aplicatii.

Dintre respondenti, cam 10% erau posesori de Smart TV. In jur de 30% din ce am vandut noi anul trecut au fost Smart TV-uri. Piata o sa creasca in mod sigur (Ana-Maria Pasculescu, Product Manager TV)

Televizoarele noi de la Samsung duc interactivitatea la un alt nivel. Samsung a prezentat si platforma Smart Hub, care organizeaza continutul in trei ecrane printr-o interfata usor de folosit. Una dintre iconite este pentru Fotografii, videoclipuri si muzica si le permite utilizatorilor sa isi organizeze continutul personal, o alta este pentru Socializare si face legatura cu Facebook, Twitter, YouTube si servicii de video call, si mai exista un alt ecran de Aplicatii, care ofera lista aplicatiilor descarcate si cateva recomandari.

Noile Smart TV de la Samsung vin cu functia AllShare, prin care gadgeturi compatibile se pot conecta usor la televizor. Iar imediat ce conexiunea e stabilita, utilizatorul poate transfera usor imagini si materiale video intre dispozitive.

Televizoarele au procesoare dual-core sau, pentru gama premium, quad-core, care asigura o navigare fluida si un raspuns instantaneu la comenzi.

Romanii care si-au luat anul trecut un televizor din seriile ES7000 si ES8000 au acum Smart Evolution Kit, o componenta care se monteaza in cateva secude si upgradeaza televizorul la nivel de procesor, memorie si GPU.

Utilizatorii Samsung au parte nu doar de televizoare de inalta calitate, ci si de continut video variat, gratie unui parteneriat cu serviciul Voyo. Romanii care cumpara un Smart TV de la Samsung primesc automat in voucher care le permite accesul gratuit timp de 3 luni. 

In prezent, Voyo are 900.000 de utilizatori inregistrati, iar consumul de Voyo pe alte gadgeturi decat PC-urile a ajuns, momentan, la 30% din total.

Impreuna cu Samsung, am reinventat vanzarea de Smart TV-uri. Utilizatorul primeste acces la cel mai bun continut, de pe cel mai bun device, la cel mai bun pret (Cristian Ionescu, Sales & Marketing Manager Voyo)

"Parteneriatul Voyo - Samsung a inceput ca o consecinta fireasca a  evolutiei comportamentului utilizatorilor. Voyo, ca provider de continut video, incearca alaturi de Samsung sa aduca acest continut cat mai aproape de utilizator. Cat mai aproape inseamna nu numai in casele lor, ci si cat mai apropiat de obiceiul lor de consum, respectiv pe TV", mai spune Cristian Ionescu.

Share articol: