Femeile sunt mai predispuse sa dea banii pe tablete, laptopuri sau smartphone-uri.

Femeile sunt mai predispuse decat barbatii sa cumpere tablete, laptopuri si smartphone-uri, trei dintre cele patru mari categorii de electronice. Informatia apare in urma unui studiu facut de Parks Associates cu privire la obiceiurile de consum in domeniul tehnologic pe un esantion de 2000 de persoane cu varste de peste 18 ani.

Femeile sunt interesate de tablete (18%), laptopuri (20%) si smartphone-uri (20%). Doar 15% din barbati planuiesc sa cumpere o tableta, 14% un laptop si 17% se gandesc la un smartphone. Totusi, barbatii intrec femeile la o singura categorie, cea a televizoarelor cu ecran plat. 

Suntem obisnuiti ca barbatii sa stie mai multe despre tehnologie, tocmai de aceea pare surprinzator ca femeile sunt implicate in mai multe activitati din media digitala.

Vizionarea filmelor online sau postarea pozelor pe site-uri de socializare sunt numai doua dintre ele. Xbox 360 si Playstation 3 sunt printre preferate. Mai mult de jumatate dintre femeile care au participat la studiu sunt interesate de jocuri de socializare, la care pot participa mai multi jucatori.

Jocurile de pe Facebook ocupa urmatoarea pozitie, ceea ce nu e deloc surprizator. „Femeilor le place sa comunice, divertismentul online a devenit doar o extensie a acestei activitati” spune Jill Braff. Ea declara ca cel mai bine vandut produs de la HSN este un scanner mov.

Azi nu mai este vorba numai despre ce poate face produsul, ci despre cum este el integrat in designul locuintei si in viata persoanei. Preferand simplitatea, sexul frumos alege produsele electronice in functie de cat de usor pot fi folosite dar nu este o noutate ca si designul conteaza.

Sursa: Mashable

Share articol: