Ca sa citez din perlele celebrilor Miki Alexandrescu, Dumitru Graur sau Ionel Stoica, "Inevitabilul s-a produs". MySpace a cedat sub presiunea lui hi5 si Facebook. Scoateti banii de la ciorap si haideti sa cumparam un .COM de (trecut) succes.

Nimeni nu poate spune ca e o uriasa surpriza. Inca din 2009 pareau ca apar fisuri intr-o armura care altfel parea de nepatruns in 2005 sau 2006. Astfel, 1000 de persoane, adica 1/3 din forta de munca, a fost "restructurata". Recent au aparut zvonuri cum ca pana in vara 2011, alti 500 de ghinionisti ar fi urmat sa plece intr-un fel sau altul.

330 de milioane de dolari a platit Rupert Murdoch in 2005 pentru a cumpara MySpace, iar acum este evaluat la cel mult 250 milioane. Directorul Mike Jones a confirmat in sfarsit zilele acestea ce banuiau sute de bloggeri in ultimele 6 luni: "E timpul sa vindem, asteptam oferte."

Insa cin' sa fie musteriul? Tot Yahoo? Isi mai aminteste cineva de GeoCities?

Share articol: