Pentru Google, piata romaneasca este importanta, dovada si numirea recenta a unui manager local, dupa cum a punctat Steffen Ehrhardt, project manager & product specialist emerging markets la Google, in cadrul prezentarii sustinute la RoNewMedia, eveniment dedicat mediului online romanesc, scrie Business Magazin.

Reprezentantul Google face referire la numirea lui Dan Bulucea, fost manager al Microsoft, in pozitia de country manager al companiei pe piata locala, obiectivele principale fiind pe de-o parte localizarea unui numar mai mare de produse ale companiei, precum si extinderea in ansamblu a prezentei Google pe piata locala.
 
In opinia lui Ehrhardt, care nu a facut niciun comentariu legat de situatia Google in Romania, publicitatea online are un potential mare de crestere, iar companiile de advertising din piata ar trebui sa se concentreze mai mult asupra companiilor internationale, care pot implicit genera o piata mai mare ca dimensiuni.
 
Exista foarte mult potential, nu doar pentru multinationalele care ar putea investi aici, ci si pentru companiile locale”, sustine si Marvin Liao, director comercial pentru regiunea EMEA al Yahoo, despre piata in care compania are 8,2 de milioane de utilizatori, cu mentiunea ca internetul romanesc are toate sansele sa atraga mai mult decat cele cateva procente din bugetele de publicitate.
 
Aflati ce spun Google, Yahoo si Facebook despre internetul romanesc pe www.businessmagazin.ro
Share articol: