În 2019, vânzările AirPods aproape că s-au dublat, ajungând la 6 miliarde de dolari, iar în 2020 vor ajunge să producă venituri de 15 miliarde de dolari, a scris recent, într-o notă citată de Phone Arena, Toni Sacconaghi of Bernstein. Ca număr de produse, analistul aproximează că gigantul va vinde circa 85 de milioane de AirPods. Astfel, dacă ritmul popularității lor continuă să crească, aceste căști vor ajunge să fie a treia cea mai mare divizie de produs a Apple.

Predicțiile lui Sacconaghi sunt în linie cu cele mai recente rapoarte publicate de compania americană, care au arătat că divizia de wearables, produse pentru casă și accesorii a devenit mai mare decât business-ul din jurul iPad și, în curând, va depăși și segmentul Mac-urilor. Întreaga categorie a crescut cu peste 50% year-over-year, ajungând la 6,5 miliarde de dolari.

Un alt analist, Dan Ives, estimează că Apple a vândut 3 milioane de AirPods doar în timpul Black Friday și Cyber Monday. Iar toate aceste rezultate par să fie confirmate tacit de o relatare apărută în Nikkei Asian Review, care susține că Apple plănuiește dublarea producției nou-lansatelor AirPods Pro, care costă acum 250 de dolari.

În 2019, Apple a lansat două noi modele de AirPods, venind cu o îmbunătățire a liniei pentru prima dată, din 2016 încoace.