Sefa retail de la Apple, Angela Ahrendts, incearca sa schimbe modul in care compania abordeaza lansarile de produse. Ea vrea sa fie incurajati clientii sa evite magazinele locale Apple Store atunci cand Apple Watch va fi pus in vanzare si sa aleaga in schimba comanda online, conform instructiunilor trimise catre membrii staff-ului din magazine, scriu cei de la Business Insider. Astfel, imaginile de la lansarile ultimelor iPhone-uri, cu doritorii campati in fata magazinelor inainte de lansare, ar putea sa dispara.

"Este o schimbare semnificativa in abordare si trebuie sa ajutam pentru a se intampla" scrie in memo-ul trimis de Ahrendts angajatilor. Apple a fost acuzata in trecut ca numarul sub cerere al magazinelor Apple reprezinta o parte din strategia companiei pentru a face device-urile mai dorite si mai exclusiviste decat sunt. Mesajul trimis insa de Ahrendts arata ca celor de la Apple nu le place faptul ca nu au putut sa faca fata cererii sau sa frustreze clientii. Iar directionarea catre online rezolva aceasta problema.

In Marea Britanie, de exemplu, singurul mod prin care doritorii vor putea sa cumpere Apple Watch va fi plasarea unei comenzi online iar device-ul sa fie trimis acasa, chiar daca acestia se vor afla in magazin! Sistemul din SUA va fi similar, clientii putand insa sa aleaga varianta cu ridicarea ceasului din magazin.

Cei de la Apple nu au dorit sa comenteze informatia.