Noile informații furnizate de Strategy Analytics și citate de GSM Arena arată că, în această categorie, au fost livrate 14 milioane de produse doar în Q3, o cifră cu 42% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.

Așa cum era de așteptat, Apple domină piața cu Apple Watch (47,9% cotă de piață), reușind să vândă 6,8 milioane de unități în întreaga lume. Pe locul al doilea se află Samsung, cu o cotă de piață de 13,4% și cu vânzări de 1,9 milioane de produse în perioada menționată. Gigantul a înregistrat și cea mai mare creștere year-on-year – 73%.

Pe poziția a treia se situează Fitbit, companie cumpărată recent de Google, cu 11,3% cotă de piață și vânzări de 1,6 milioane de bucăți. În viitor, acest jucător va fi extrem de interesant de urmărit, pentru a vedea felul în care Google plănuiește să valorifice ecosistemul smartwatch construit de Fitbit. De asemenea, și Samsung vine tare din urmă, așa că e important de observat dacă își va continua sau nu creșterea rapidă și dacă tendința va influența supremația Apple pe această piață.