Daily Mail / Swatch, cel mai mare producator de ceasuri din lume, a lansat un smartwatch ca raspuns la lansarea Apple Watch. Smartwatch-ul companiei din Elvetia fondata in urma cu 32 de ani va folosit cipuri NFC low-cost ce vor adauga capacitatea de a plati cu ceasul!

Swatch Group va incepe sa ofere ceasul in mai putin de doua luni, a anuntat compania la conferinta anuala a companiei. Ei au vorbit si despre lansarea Apple, spunand ca aceasta mutare a gigantului din SUA o ajuta, Swatch fiind deja foarte bine pozitionata pe aceasta piata.

Strategia celor de la Swatch pare a se invarta in a lansa ceasuri cu tehnologii si functii individuale, neintrand astfel intr-o competitie directa cu Apple, adica sa creeze un ceas care combina multe functii.

"Suntem campionii mondiali in a integra functii inteligente intr-un ceas. Nu vrem sa producem un mini-mobil pe incheietura. Pot face altii asta" a declarat CEO-ul Swatch, Nick Hayek. Apple va pune in vanzare smartwatch-ul companiei in luna aprilie in 9 tari, cea mai ieftina varianta costand 349 de dolari.

"Este o oportunitate fantastica pentru noi. Deschide piata. Mai ales in Statele Unite, acolo unde lumea nu mai poarta ceasuri. Cineva redeschide acest aspect. Ii lasam pe Apple sa faca toata munca. Este in regula. Este bine. Ii felicitam" a mai spus Hayek.

Pentru cipurile NFC, care vor costa aproximativ 2 franci per ceas, Swatch a facut echipa cu China UnionPay, precum si cu o banca din Elvetia si cu o companie majora de carduri de credit, cel mai probabil Visa.

Primul model va costa in jur de 135 de franci elvetieni.