Potrivit unui raport al UploadVR, citat de Daily Mail, cercetătorii gigantului IT au dezvăluit detalii despre gadgetul numit Tasbi la World Haptics Conference 2019.

Se pare că acesta funcționează printr-o combinație de vibrații și contracții care imită efectele tactile pentru diverse jocuri sau interacțiuni cu softuri precum cele de pe iPhone.

Raportul arată că în interiorul brățării se află senzori care pot controla cu precizie vibrațiile, sincronizându-le cu acțiunea pe care o desfășoară utilizatorul în joc.

Deși dispozitivul nu se află în contact direct cu degetele persoanei, Tasbi poate să aproximeze efectele pe care le produce apăsarea diverselor taste sau contactul cu o varietate de obiecte virtuale.

Potrivit VentureBeat, brățara ar putea fi folosită pentru a interacționa cu holograme, combinând această tehnologie recentă cu hardware VR.

În loc să utilizeze senzori de mișcare pentru a „citi” mișcarea degetelor jucătorului, Tasbi ar putea fi conectată la o interfață computerizată, care să fie capabilă să evalueze mediile digitale dintr-un joc și să reacționeze corespunzător.

În plus, Facebook ar putea utiliza tehnologii brevetate de companie anul trecut, care sunt capabile să decodifice semnalele electrice din încheietura unei persoane pentru a determina poziția degetelor.

Mai departe, ar putea să o combine cu alte proprietăți, precum Oculus – care i-ar ajuta să crească gradul de imersiune. Compania dorește, de asemenea, și realizarea de ochelari de realitate augmentată, care să poată să suprapună mediul digital peste câmpul vizual al celui care îi poartă.

Rămâne de văzut dacă Tasbi va ajunge sau nu pe piață, mai ales că există și alte companii care urmăresc să facă același lucru: Bebop, de exemplu, dezvoltă o mănușă dintr-un material inteligent ce detectează mișcarea degetelor și oferă feedback haptic.