Conform acestor informații, compania a început o colaborare cu Luxottica, firmă cunoscută pentru celebra marcă Ray-Ban. Astfel, noii ochelari inteligenți vor avea și un design atrăgător, pentru ca oamenii să fie interesați să-i cumpere.

Acești ochelari cu Realitate Augmentată au primit numele de cod Orion. Dispozitivele vor putea înlocui telefoanele mobile, deoarece vor permite utilizatorilor să facă apeluri telefonice și să vadă informații pe un mic ecran. De asemenea, prin intermediul ochelarilor se vor putea difuza și transmisii live pe rețelele sociale.

Ochelarii vor avea și un asistent digital cu inteligență artificială, acționat prin comandă vocală, dar vor putea funcționa și cu un inel special, care va permite folosirea gadgetului prin intermediul senzorilor de mișcare. Acest inel a primit numele de cod Agios.

Proiectul este dezvoltat în Laboratoarele Facebook din Redmond, Whashington și sute de experți lucrează deja de mai mulți ani la conceperea lui, scrie Mashable.

Este posibil ca noul gadget să fie lansat pe piață în 2023-2025, dar specialiștii se tem că nu va avea succesul dorit dacă ochelarii vor arăta la fel de rău ca Google Glass sau Magic Leap de la Microsoft.

Sursa foto: Wikimedia