În acest fel, Google revine marele rival al Apple pe piața ceasurilor inteligente și a gadgeturilor e-health, care este în continuă creștere.

Fitbit s-a remarcat în decursul timpului prin lansarea de ceasuri inteligente care monitorizează starea de sănătate a utilizatorului. Gadgeturile oferă informații despre puls, dar și despre calitatea somnului. În plus, dispozitivele se pot conecta la un smartphone, pentru a prelua mesaje.

Tranzacția se va finaliza anul viitor, iar suma oferită de Google este peste valoarea estimată a companiei Fitbit, stabilită la 1,6 miliarde de dolari. Prin urmare, gigantul american a fost dispus să plătească în plus, ca să poată intra în forță pe piața gadgeturilor portabile.

Decizia aceasta nu este totuși surprinzătoare, având în vedere că vânzările de ceasuri inteligente au crescut cu 48% la nivel global în primul trimestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut.

În prezent, Apple este cel mai important producător de smartwatch, profitul său datorat acestor dispozitive fiind în creștere constantă din 2015, când a fost introdus Apple Watch.