Noul service va funcționa în paralel cu punctele de preluare care există deja în magazine.

În a doua parte a acestui an, iSTYLE va deschide  unui centru de service de sine stătător. Acesta va eficientiza procesul de diagnoză, depanare, reparare sau înlocuire a produselor atât în perioada de garanție, cât și în afara acesteia.

Atunci când vor apela la noul service, clienții iSTYLE vor beneficia de avantaje suplimentare, precum o reducere de 25% la închirierea unui iPhone pentru perioada în care dispozitivul propriu se află în service.

De asemenea, iSTYLE anunță preluarea magazinului iCentre din Mall Promenada, achiziție care îi asigură poziția de unic partener comercial Apple din România cu statutul de APR (Apple Premium Reseller), începând din 19 aprilie 2019. 

În prezent, iSTYLE gestionează zece locații în București și principalele orașe din țară, deservite de peste 50 de consultanți.

În 2018, iSTYLE Romania a înregistrat cei mai buni indicatori financiari din istoria de aproape 20 de ani a companiei: o cifră de afaceri de peste 180 de milioane de lei, ceea ce înseamnă, comparativ cu anul 2017, o creștere de 16%. 

Share articol: