Recent, un nou raport realizat de Canalys și citat de GSM Arena, document care analizează doar segmentul de ceasuri și brățări de fitness, arată că, pentru Q3, Xiaomi este liderul mondial în acest domeniu, cu 12,2 milioane de unități livrate și cu o creștere YoY de 74,4%, cifre care au determinat ajungerea la o cotă de piață de 27%. Creșterea accelerate a Xiaomi este atribuită atât performanței interne, cât și expansiunii globale accelerate. Pe locul al doilea a ajuns Apple, cu o cotă de piață de 15% și cu 60% dintre livrări atribuite noului model Apple Watch Series 5. 

Huawei este pe locul al treilea, cu vânzări de 5,9 milioane de unități și o cotă de piață de 13%, înregistrând însă o creștere anuală masivă, de 243%, în special datorită popularității brandului în China. Fitbit acoperă 8% din această piață și este singura companie din top care nu a înregistrat o evoluție substanțială față de anul trecut. Pe locul al cincilea este Samsung – 6% cotă de piață -, cu vânzări importante în Asia, acolo unde gadgetul entry level Galaxy Fit a căpătat rapid popularitate.

În regiunea Americilor, Apple a speculat foarte bine cererea pentru Watch Series 5 și a pus pe piață de 3,5 ori mai multe unități în perioada lansării, comparativ cu Series 4. În același timp, Series 3 s-a ieftinit, iar această mișcare a contribuit și ea la impulsionarea vânzărilor.

În zona Asia-Pacific (fără China), Fitbit și Samsung au intrat puternic pe segmentul low-cost dominat până acum de Xiaomi, iar în regiunea EMEA, presiunea pusă de compania chineză a dat rezultate foarte bune care se traduc în vânzări din ce în ce mai mari.

Nu în ultimul rând, în China piața a crescut cu 60%, cu Xiaomi lider detașat, cu toate că și Huawei se menține aproape și a reușit să livreze cu 290% mai multe produse decât anul trecut. Și Apple a crescut în China, tot datorită Series 5 Apple Watch.