Chinezii de la Xiaomi continua asaltul asupra granzilor din tehnologie. Au inregistrat success dupa success, iar ultimul lor smartphone, Redmi 1S, s-a epuizat in doar 14 secunde. Secretul chinezilor e simplu: ofera telefoane super performante, la preturi mult mai mici decat producatorii clasici. Asta e si motivul pentru care flagship-ul Xiaomi Mi4 s-a vandut in 1,16 milioane de exemplare intr-un timp foarte scurt, iar Mi5 e unul din cele mai asteptate telefoane in 2015. Cert e ca succesul i-a propulsat direct pe locul 3 in topul producatorilor, iar acum, Xiaomi le sufla in ceafa celor de la Samsung si Apple.

Xiaomi nu se bazeaza insa doar pe telefoane. Chiar saptamana aceasta au anuntat ca au investit 300 de milioane de dolari intr-o companie care produce continut video online. Multi s-au intrebat insa si de ce chinezii nu au intrat pe piata smartwatch-urilor, in conditiile in careau deja experienta pe partea de wearables (Xiaomi a debutat in aceasta nisa cu banda fitness MiBand).

Raspunsul a venit chiar de la vicepresedintele companiei, Hugo Barra. Acesta a clarificat totul intr-un video postat pe Youtube. “Ati fi uimiti daca ati vedea toate proiectele si experimentele noastre! Inca nu suntem pregatiti sa producem un smartwatch, dar acesta face parte din planurile noastre. Vom lua o decizie in scurt timp si ati putea vedea rezultatele in cate luni”, promite Barra, care i-a invitat pe fani sa spuna ce si-ar dori de la un viitor smartwatch Xiaomi.