Yahoo a dat mai exact cate 10$ pentru fiecare blog inregistrat pe Tumblr, adica vreo 105 milioane de bloguri pe care se posteaza de la pisici la moda si de la mancare la gadgeturi. Site-ul se lauda cu 13 miliarde de accesari pe luna, iar majoritatea vin de la tineri. Yahoo vrea sa intre pe terenul tinerilor dupa ce a mai incercat si a dat "rasol" cuFlickr.

Flickr era un blog de poze. Tumblr este o combinatie intre un Facebook si Twitter. Iti faci cont in doar 30 de secunde si poti posta instant poze, linkuri, citate, etc.

David Karp, CEO Tumblr, are 26 de ani si a pus singur afacerea pe picioare in 2007. In ultimul an afacerea i-a crescut de 13 ori.

Marissa Mayer este sefa Yahoo de anul trecut si vine de la Google. De cand a venit ea la Yahoo, compania si-a revenit de pe marginea prapastiei si a redevenit rentabila. Are si bani lichizi, pentru ca asa a platit pentru Tumblr.

Sefa Yahoo si-a facut si un blog pe Tumblr unde a pus un gif haios. Anunta ca nu se baga in treaba Tumblr pe care il lasa de capul lui, sa zicem asa. Si probabil ca e o idee buna. La fel au facut Google cu YouTube si Facebook dupa ce a cumparat Instagram. Cata vreme companiile mama nu isi pun brandul si talpa pe un astfel de produs fresh, iata ca succesul se pastreaza.

Concurentii Tumblr sunt, asadar, cei de la Blogspot, serviciul de bloguri gratuit al Google. Dar avem un astfel de serviciu de bloguri rapide si la noi. Se numesc bule.ro.