Momentele in care e nevoie sa fim conectati la documentele de la serviciu sau cu colegii de munca sunt tot mai dese. Biroul clasic, cu mocheta gri si plante decorative incepe sa fie de domeniul trecutului...

Astazi, persoanele care trebuie sa fie in pas cu tehnologia apeleaza la solutii viruale. My Office de la Romtelecom este prima solutie dedicata afacerilor cu adevarat mobile - iar lista de beneficii este impresionanta:

  • Push e-mail, calendar si agenda, sincronizate pe telefonul mobil si PC
  • Prezenta si mesagerie instant pe mobil si PC
  • Audio si video conferinte, nelimitat, pe PC
  • Conferinte multi-party, partajare de documente si aplicatii in timp real
  • Site-uri intranet securizate, bazate pe SharePoint
  • Activare imediata, disponibilitate 99,9% garantata prin SLA.

Veti avea acces la calendar, lista de adrese, lista de activitati sau servicii Share Point. 

 

Exista doua abonamente: My Office Standard si Advanced.

My office Standard 2,5 Euro / luna (fara TVA)

  • Spatiu initial de stocare mail - 1 GB
  • Push mail pe telefon mobil
  • Colector conturi E-mail externe
  • Acces POP3, SMTP, IMAP4
  • Acces OWA - Light
  • Calendar si agenda (lista de contacte) individuale
  • Spatiu stocare Share Point (per utilizator) 100 MB

Optional:

  • Acces MAPI 
  • Calendar si lista de contacte partajate
  • Afisare status (Prezentă) 
  • Mesagerie instant (Mobil) 
  • Audio / Video / Web conferinta (1:1) 

My office Advanced8 Euro / luna (fara TVA)

  • Spatiu initial de stocare mail - 1 GB
  • Push mail pe telefon mobil
  • Colector conturi E-mail externe
  • Acces POP3, SMTP, IMAP4
  • Acces MAPI
  • Acces OWA - Premium
  • Calendar si lista de contacte individuale/partajate
  • Spatiu stocare Share Point (per utilizator) 100 MB
  • Afisare status (Prezenta)
  • Mesagerie instant (Mobil)
  • Audio conferinta multiparty
  • Video conferinta multiparty
  • Web conferinta multiparty

Mai multe detalii pe http://www.romtelecom.ro/solutii-business/cloud/ sau la telefon 0800.800.901.