Dan Bulucea, Country Manager Google Romania, prezinta cateva dintre tendintele mediului online

Telefoanele mobile si tabletele au inceput sa ia locul calculatoarelor, atunci cand vorbim de navigarea pe Internet. Una din sapte cautari este realizata de pe un dispozitiv mobil, potrivit directorului Google Romania, Dan Bulucea (foto). O alta tendinta este de a petrece timpul liber in fata televizorului, simultan cu un gadget mobil. 

Motorul de cautare are acum si instrumente noi, prin care utilizatorii primesc reclame targetate, de cand cu schimbarea politicii de confidentialitate, a declarat si Steffen Ehrhardt, Daily Expert Google EMEA.

Practic, Google descopera ce anume prefera utilizatorii si cu ajutorul acestor informatii le afiseaza reclame care sa aiba legatura cu stilul lor de viata si cu interesele lor, o strategie destul de constroversata, care pune intrebari de natura etica.

Volumul de informatie in format electronic creste rapid de la o zi la alta. Numai pe Youtube, la fiecare 18 luni, numarul clipuripurilor se dubleaza, a declarat Dan Bulucea cu ocazia conferintei RoNewMedia 2012, care are loc in aceste zile la Bucuresti.

Share articol: