Martin Wrigley, Director Servicii de Dezvoltare la Orange, a vorbit, la RoNewMedia 6.0, despre aplicatiile mobile si despre directia in care se indreapta acest domeniu. Pentru a avea succes pe o piata deja plina de astfel de programe, doua conditii sunt necesare, spune el: aplicatiile sa fie de calitate si sa aiba continut bun. 

Pentru prima dintre aceste conditii, o etapa importanta este testarea aplicatiilor. In acest sens, Wrigley a prezentat Unified Testing Initiative, o organizatie nonprofit care aduna nume mari din industrie, precum Samsung, Nokia, LG, Oracle sau operatorul de telefonie AT&T, cu scopul de a imbunatati calitatea aplicatiilor mobile.

In viitor, aplicatiile vor folosi HTML 5 si vor fi construite in asa fel incat telefonul sau tableta sa consume cat mai putina baterie, spune Wrigley. El crede ca aceasta este una dintre directiile principale in care vor evolua lucrurile in domeniul mobilitatii.

Directorul Orange mai spune ca 72% din veniturile legate de aplicatii provin din in-app purchases si ca oamenii au dorinta de a plati pentru astfel de softuri, cu conditia sa le imbunatateasca viata.