Aceste rapoarte ajută autorităţile pentru a evalua situația, în timp real, și compară valorile medii din fiecare zi din perioada de referință stabilită între 3 ianuarie și 6 februarie. Datele ajung până în data de 29 martie.

În ceea ce privește România, raportul Google a arătat o scădere considerabilă a mobilității populației în segmentele vizite la magazine și, în general, deplasări pentru recreere: -81% (retail), mersul la cumpărături și farmacii: -53% (cumpărături), mersul în parcuri: -60% (parcuri), prezența în gări și autogări: -72% (gări), mersul la muncă: -39% (muncă), în vreme ce prezența în spații rezidențiale a crescut cu +15% (locuințe).

Datele provin de la utilizatorii aplicațiilor Google, care au activat opțiunea „Location History”, care oferă companiei date de mobilitate pentru a oferi servicii precum identificarea perioadelor aglomerate din trafic, de exemplu.

În România, situația pe județe arată că cele mai disciplinate judeţe în ceea ce priveşte reducerea ieşitului în oraş în scopuri de recreere sunt Bucureşti, Braşov, Cluj, Covasna şi Suceava. În toate cele 5 judeţe, s-au redus cu 85 % ieşirile în scop de recreaţie precum mâncatul la restaurante, frecventarea cafenelelor, a mall-urilor, a cinematografelor, muzeelor şi librăriilor.

În ceea ce priveşte, eliminarea din programul zilnic a ieşirilor în parcuri şi în pieţe publice, bucureştenii sunt în top, cu o scădere de 86%, urmaţi de braşoveni – 79%, clujeni – 66%. În Suceava, judeţul cu cei mai mulţi infectaţi, ieşirile în parcuri şi pieţe publice au scăzut cu doar 49%.

Judeţul cel mai indisciplinat în ceea ce priveşte ieşirile care nu sunt strict necesare este Teleorman. Aici, vizitele la restaurante, cafenele sau la alte cumpărături decât cele alimentare, au scăzut numai cu 56%, iar ieşirile în parcuri şi pieţe publice au scăzut numai cu 21%. În topul judeţelor nedisciplinate se află şi Ialomiţa, cu scăderi de 62% a ieşirilor recreaţionale şi de shopping respectiv cu 47% a ieşirilor şi Giurgiu (-63% ieşiri reacreaţionale şi cumpărături non-alimentare respectiv – 37% ieşiri în parcuri şi pieţe publice).