Peste un milion de brazilieni s-au inscris pe un site destinat intalnirilor extraconjugale

Site-ul destinat intalnirilor extraconjugale Ashley Madison numara, la un an de la lansarea lui in Brazilia, peste un milion de utilizatori, aflati in cautarea unor aventuri sexuale, informeaza AFP.

Creat in urma cu zece ani in Canada si prezent in 24 de tari, site-ul Ashley Madison inregistreaza cea mai mare crestere in Brazilia, uriasa tara sud-americana care venereaza senzualitatea.

"Brazilienii au o mare inclinatie pentru placere, sex si distractie", afirma Eduardo Borges, administratorul site-ului in aceasta tara, care are o populatie de 194 de milioane de locuitori.

"Toate aceste aspecte sunt insotite de pasiunea lor pentru tehnologie, nevoia de a comunica si de a cunoaste oameni", a adagat Eduardo Borges, insistand asupra faptului ca acest site nu promoveaza adulterul, ci ofera "alternative pentru a-l practica intr-un mod corect".

Tocmai pe acest "savoir faire" isi bazeaza Ashley Madison publicitatea, prin campanii care fac referire la unii dintre cei mai cunoscuti soti din lume, precum Bill Clinton si printul Charles al Marii Britanii.

"Am inceput in Brazilia la sfarsitul lunii august 2011. Mizam pe 500.000 de utilizatori intr-un an, dar am ajuns la peste 800.000 si, la sfarsitul anului 2012 vom avea peste un milion. Aceasta este o crestere mult mai mare decat prevazusem", a precizat Eduardo Borges.

Cu 17 milioane de utilizatori pe plan mondial - din care 8 milioane in Statele Unite si 6 milioane in Canada -, site-ul Ashley Madison a inregistrat o cifra de afaceri de 120 de milioane de dolari in acest an, insa Eduardo Borges a refuzat sa comunice cifra de afaceri obtinuta in Brazilia.

Brazilia, care are peste 80 de milioane de internauti, este cea de-a doua piata pentru Ashley Madison, prin prisma cifrei de afaceri, a precizat el.

Pentru a gasi sufletul-pereche sau pentru a avea parte de o aventura extraconjugala, exista o mare varietate de site-uri in Brazilia, unde sunt prezenti si alti actori mondial din acest sector, precum site-urile eHarmony si Second Love.

Creatorii site-ului Ashley Madison s-au gandit la femei atunci cand l-au creat. Ele nu platesc nimic pentru a se inscrie pe site, nici pentru a intra in contact cu barbatii inscrisi pe site. Ei sunt aceia care trebuie sa plateasca daca vor sa trimita mesaje, inimioare sau sa foloseasca alte tehnici de "seductie virtuala".

Cele 100 de credite - care permit contactarea, in medie, a 20 de femei - costa aproximativ 25 de dolari.

Fotografii care prezinta barbati cu bustul gol, chipuri cu priviri curajoase, descrieri precum "sensibil si tandru, creativ si aventurier" sunt doar cateva dintre mijloacele utilizate de barbatii de pe site pentru a-si "rentabiliza" investitia.

"imi trimiti o fotografie?", cere inca de la inceputul conversatiei utilizatorul Guto, contactat de un jurnalist de la AFP. Guto este casatorit de 21 de ani si s-a inscris pe acest site in luna martie. De atunci, el a cumparat 4.000 de credite.

"Am cheltuit mai mult decat mi-as fi dorit, dar am reusit sa am cateva contacte si am avut doua experiente foarte bune", a dezvaluit el.

Dupa un an de prezenta in Brazilia, Ashley Madison a lansat programul "amant garantat", pentru ca fiecare persoana inscrisa sa aiba certitudinea ca va avea cel putin o aventura. in caz contrar, ea va fi "despagubita".

"Pana in prezent, nimeni nu a solicitat acest lucru", a declarat Eduardo Borges.

David Benoliel, administratorul regional al site-ului, afirma ca succesul obtinut de acesta in America Latina, cu 1,6 milioane de utilizatori, este "surprinzator" pentru o regiune in care "tabuurile sociale si religioase" sunt totusi numeroase.

Site-ul Ashley Madison este prezent si in Mexic, Columbia, Venezuela, Chile, Argentina si Puerto Rico.

Potrivit administratorilor site-ului, o aventura sexuala reprezinta solutia perfecta pentru a salva o casnicie uzata, readucand bucurie in sufletul unui sot nesatisfacut.

"Daca lipseste ceva din casnicia ta, dar nu vrei sa divortezi, aici vei gasi ceea ce cauti. Noi nu cream tradarea, noi o imbunatatim", afirma Eduardo Borges, citat de agentia de presa Mediafax.

Share articol: