Jocul se petrece in anul 2084, in Parisul de atunci.

Remember me este creat de DONTNOD si publicat de CAPCOM. Lansarea a avut loc in iunie 2013 pentru Xbox, PS3 si PC. Jocul este construit pe bine cunoscutul Unreal Engine 3.

Gameplay

Actiunea jocului se petrece in anul 2084, intr-o versiune futurista a orasului Paris, denumita Neo-Paris. Intriga jocului mi s-a parut un pic invechita. O corporatie mamut, Memorize, detine controlul intregii planete printr-un implant cerebral denumit Sensen care permite utilizatorilor stocarea anumitor amintiri sau stergerea aminitirilor neplacute. Am vazut o sumedenie de filme in care o corporatie mamut detine controlul absolut asupra lumii.

Ca in toate asemenea scenarii exista, evident, o factiune rebela care doreste inlaturarea corporatiei tiran si, evident, tu esti cel mai important membru al factiunii si vei lua in mainile tale aceasta sarcina. Nu stiu cum se face ca in toate astfel de scenarii personajul acesta extraordinar, the chosen one, are la inceput niste puteri limitate si e foarte slab.

Personajul principal al jocului, Nilin, este singura dintre rebeli (Errorists) care poate schimba (memory remixing) amintirile altui personaj folosindu-se de Sensen si, de asemenea, poate fura amintirile altor personaje.

Jocul iti permite sa iti customizezi singur combourile, avand la dispozitie 4 familii de combouri. De asemenea, jucatorul are la indemna si o serie de super moves, care se folosesc de o energie numita Pressen. Cele 4 familii de combouri sunt: Regen (care restaureaza viata jucatorului), Power (care mareste puterea loviturilor), Chain (care multiplica efectului miscarilor precedente), Cooldown (care scade timpul de refacere a super moves-urilor).

Oricare dintre luptele din joc poate fi castigata cu destul de multa rabdare si cu o buna administrare a combourilor si a super moves-urilor. Partea cea mai buna e ca oricare dintre combouri poate fi modificat in orice moment al jocului.

Grafica

La acest capitol am intalnit un un mic dezastru. Am crezut ca nu am facut setarile corespunzatoare sau ca sunt foarte carcotas. Fetele personajelor parca sunt facute dintr-un cauciuc ieftin si nu cred ca putem vorbi de rotunjimea formelor. Se vede clar multitudinea de segmente drepte care incearca sa faca un cerc, ca sa nu mai vorbesc de mainile si de picioarele personajelor. Sunt foarte multe lucruri bine desenate si paleta de culori iti incanta ochiul, dar parca lipseste finisarea.

Poate din cauza faptului ca jocul functioneaza pe DirectX 9 si, de cand cu DirectX 11, mi-au crescut standardele.

La acest joc grafica nu mi se pare ca se ridica la nivelul anului 2013.

Buguri

Nu am sesizat ceva deranjant sau care sa ma faca sa il denumesc “bug”. N-am vazut oameni/drone/roboti sa treaca prin pereti sau jocul sa se blocheze in vreun anumit punct.

Concluzie

Jocul este un action destul de antrenant, care nu iti lasa momente prea relaxate in care sa te plictisesti si care nu devine monoton. Modul in care sunt create luptele se schimba foarte des si exista o diversitate in ceea ce priveste adversarii pentru a te obliga sa iti folosesti fie o combinatie de combouri, fie una de super moves-uri, fie ambele.

System Requirements

Minimum Requirements:

• Intel CPU: Core 2 Duo E6600 2.4Ghz