Aventuri fabuloase, lupte la cel mai inalt nivel si o grafica ce te va lasa masca!

Construit de 38 Studios in colaborare cu Big Huge Games, Kingdoms of Amalur: Reckoning este un RPG in care se pot alege 4 rase, fiecare rasa avand cate trei clase de abilitati (“Might”, “Finesse”, “Sorcery”), iar pentru fiecare clasa exista 22 de abilitati. Prin felul in care este realizat, modul “kombat” aduce foarte mult cu un joc action. Spun asta pentru ca in majoritatea RPG-urilor reusesc sa ma incurc in “spell-uri“ si arme. La acesta, switch-ul in “primary weapon” si “secondary weapon” este foarte usor, iar spell-urile se actioneaza cu butonul drept al mouse-ului.

Gameplay:

1) Scenele de lupta sunt destul de bine realizate, dar dupa parerea mea nu se compara cu cele din Dante’s Inferno, care au mult mai multa dinamica.

2) Felul in care se controleaza personajul nu implica batai de cap, celebrele taste W, A, S, D sunt folosite pentru miscarile de baza (fata, spate, stanga, dreapta), iar mouse-ul pentru a controla atacurile.

3) Un lucru enervant, pe care nu stiu daca sa il incadrez la Bug-uri sau la gameplay, facut de mantuiala: in momentul cand am gasit prima arma din joc, facand “loot” pe un schelet, mi-a aparut un pop-up pe ecran, care a blocat jocul si care imi spunea sa apas “Esc” pentru a intra in inventory. Am dat “Esc”, am intrat in inventory, si apoi am dat “Close” la inventory ca sa continui jocul. Din nou, acelasi pop-up pe ecran si jocul blocat m-au facut sa dau din nou “Esc”, sa intru in inventory si sa ies din nou. Dupa ce am mai facut asta o data sau de doua ori, am realizat ca eu nu setam nici un “primary weapon”, si din acest motiv jocul nu continua. O data ce am setat “primary weapon” jocul s-a deblocat.

Grafica:

Grafica este satisfacatoare. Spun satisfacatoare pentru ca dupa ce am vazut ce au facut cei de la Dice cu Battlefield 3 si cei de la Ubisoft cu Assasin’s Creed Revelations, grafica de la Kingdoms of Amalur mi se pare in urma cu vreo cateva generatii de jocuri.

Nu se vad pixeli aiurea sau ceva ciudat, dar mi se pare ca aduce prea mult a “desene animate”.

Buguri:

Nu am sesizat bug-uri majore. Nu am trecut prin pereti sau chestii de-astea, dar am mai vazut din cand in cand cum corpurile adversarilor mai treceau jumatate prin cate o usa sau un copac.

Nu este un bug, dar este extrem de enervant: daca ai ca “objective” sa vorbesti cu cate un personaj si nu vrei sa vorbesti cu el despre toate topicurile pe care le are afisate, jocul nu continua. Ori sunt eu ghinionist si de fiecare data nimeresc ultima data topicul corect, ori jocul e un pic ciudat.

Minimum System Requirements:

  • OS: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
  • Processor: 2.2GHz Intel Core 2 Duo or 2.6GHz AMD Athlon 64 X2 5000+
  • Memory: 1 GB RAM for Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7
  • Hard Disk Space: 10.5 GB
  • Video: NVIDIA GeForce 8800 / 512MB RAM or better, ATI Radeon HD3850 / 512MB RAM (with Pixel Shader 3.0 support), 1280x720 minimum supported resolution
  • Sound: DirectX 9.0c compatible
  • DirectX®: DirectX 9.0c

Recommended System Requirements:

  • OS: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
  • Processor: 2.4GHz Intel Core 2 Quad or 2.6GHz AMD Phenom X4
  • Memory: 3 GB RAM for Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7 Hard Disk Space: 10.5 GB
  • Video: NVIDIA GeForce GTX260 / 1GB RAM or better, ATI Radeon HD4850 / 1GB RAM (with Pixel Shader 3.0 support), 1280x720 minimum supported resolution
  • Sound: DirectX 9.0c compatible
  • DirectX®: DirectX 9.0c

Jocul a fost testat pe:

  • OS: Windows 7 SP1
  • Processor: Intel Core i7-2600 3.4Ghz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Video: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
  • Sound: DirectX 9.0c compatible
  • DirectX®: DirectX 9.0c
Share articol: