Rezultate  publicate de IDC pentru ultimele 3 luni ale lui 2012 arata ca Lenovo se afla pe locul 2 pe piata PC-urilor in regiunea EMEA, cu o cota de piata de 11.1%. Această pozitionare este sustinuta de cresterea vanzarilor in Rusia, Germania, Danemarca si Liban, unde Lenovo este acum pe primul loc.

Cand s-a alaturat companiei in aprilie 2012, presedintele pentru zona EMEA Gianfranco Lanci si-a exprimat deschis ambitia ca Lenovo sa devina unul din primii trei jucatori din regiune pana în 2013. La acea data Lenovo era pe locul 5. Lenovo a crescut cu 41.7% in 2012, pe o piata care a scăzut cu 1.6%.

Aceste rezultate ne-au oferit o baza solida pentru a putea indeplini urmatorul nostru obiectiv, de a deveni cel mai mare furnizor de PC-uri din intreaga regiune EMEA. In urmatorul an Lenovo va aduce pe piata produse si mai inovatoare; va domina zona de retail si mai mult decat pana acum; isi va urmari strategia centrata pe conceptul PC+. Vom crea produse care au functionalitatea si optiunile dorite de consumatori – precum Yoga, un laptop care se transforma intr-o tabletă, sau noul Horizon Table PC de 27 de inci, prezentat la CES”, a declarat  Gianfranco Lanci.

In ultimul an, telefoanele Lenovo au fost lansate in Rusia, cu intentia clara de a aduce compania in clasamentul primilor cinci jucatori in urmatorii trei ani.