Xiaomi, compania care a reusit doar in 2014 sa-si dubleze market share-ul la nivel global ajungand la 5.1%, continua sa creasca enorm datorita pietelor din China si India. Totusi, Xiaomi nu vinde telefoane in Statele Unite si pe alte piete din vest. Motivul? A fost dezvaluit de vice-presedintele companiei, Hugo Barra, la Mobile World Congress.

"Piata din Statele Unite este foarte diferita de cele aflate in dezvoltare in care Xiaomi a avut mult succes" a spus Barra. Asta pentru ca operatorii din SUA ofera variante pentru telefoanele celor de la Apple, HTC sau Samsung, ce ar costa peste 650 de dolari, insa care pot fi achizitionate cu 200 de dolari daca semnezi un contract pe 2 ani.

Barra a mai spus ca telefoanele Xiaomi nu au fost create sa functioneze cu cele mai rapide retele 4G din Statele Unite, asa ca nu are sens sa le vanda in aceasta tara momentan. Cateva componente interne ar trebui inlocuite.

"Da, ne-ar placea sa mergem in Statele Unite cu telefoanele flagship ale noastre, dar nu este una dintre prioritatile nostre" a mai spus Barra.

Astfel, Xiaomi va continua sa se concentreze pe tari in care planurile operatorilor sunt similare cu cele din China.