Exista o regula nescrisa in publicitate care spune ca o companie nu va mentiona niciodata numele unui competitor. De aceea nu vezi niciodata mentionata Coca-Cola intr-o reclama Pepsi sau McDonald's intr-o reclama la KFC.

Acest lucru se intampla si pe piata telefoanelor mobile. Cei de la Apple, lideri datorita iPhone-ului care este cel mai bine vandut telefon, nu mentioneaza prea des competitia. In schimb, Samsung lanseaza ocazional clipuri prin care ii ironizeaza.

Apple a lansat 2 noi clipuri pe canalul de YouTube prin care intep subtil competitia. Primul, numit 'Hardware si Software', explica beneficiile unui telefon in care cele doua parti ale telefonului lucreaza eficient impreuna. "Spre deosebire de majoritatea telefoanelor, noi cream atat partea de hardware, cat si de software.. Cand creezi un intreg telefon, toate partile lucreaza impreuna intr-un mod incredibil" spune naratorul, facand referire la faptul ca majoritatea telefoanele rivale cu iPhone-ul folosesc software-ul celor de la Google.

Celalalt clip, numit Loved, se refera la faptul ca 99% dintre cei care detin un iPhone isi iubesc telefonul.