Runtastic, compania care produce aplicatia cu acelasi nume si o serie de gadgeturi pentru pasinatii de sport a fost cumparata de Adidas miercuri. Seful Runtastic a anuntat ca valoarea tranzactiei se ridica la 239 de milioane de dolari.

Cu toate acestea, compania va ramane o entitate de sine statatoare. “Avem deja cunostintele necesare in ceea ce priveste aplicatiile si tehnologia iar alaturi de cei de la Adidas nu mai avem limite in ceea ce priveste planurile noastre pentru pasionatii de sport”, spune Florian Gschwandtner, CEO-ul Runtastic.

Compania austriaca s-a lansat in 2009. Ideea initiala era sa dezvolte o aplicatie capabila sa urmareasca miscarile barcilor in timpul curselor. De vreme ce nisa era prea mica, fondatorii Florian Gschwandtner, Christian Kaar, René Giretzlehner si Alfred Luger au decis sa scoata pe piata aplicatia folosita de mai bine de 100 de milioane de utilizatori. Dupa ce au cunoscut succesul, cei de la Runtastic si-au completata gama si cu produse fizice, dedicate celor care folosesc aplicatia.

Si cei de la Adidas au propria linie de produse pentru fintess, numite “Micoach”, intre care se numara bratari pentru fitness, aplicatii si chiar o minge inteligenta de fotbal. Deocamdata, niciuna dintre companii nu a anuntat daca Runtastic va inlocui linia Micoach sau nu.